Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, vet inte om det här hamnar rätt nu. Men min fråga är alltså,

* Kan man lägga in egen avatar, isf var?
* Kan man lägga till egen signatur, isf var?
* Kan man i någon inställning aktivera att valet "Bevaka diskussionen" ska välja "Direkta meddelanden per e-post" ?

MVH
yabbah

• Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-30 10:14

Kolla absolut längst ner på forumet, i det gråa området finns en sektion som heter "Din Profil", kolla under "Avatar" samt "Inställningar" så borde du hitta det mesta av vad du söker

Ursprungligen av Drakfot:

Kolla absolut längst ner på forumet, i det gråa området finns en sektion som heter "Din Profil", kolla under "Avatar" samt "Inställningar" så borde du hitta det mesta av vad du söker

Tack så mycket, vet inte om jag är korkad, men lite otydligt var det ju. Gick på "profil" längst upp, och trodde i min enfald att allt var där.

Hittar dock ingen funktion för signatur, men den kanske är avstängd.

//yabbah

• Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-30 10:23
Ursprungligen av yabbah:

Tack så mycket, vet inte om jag är korkad, men lite otydligt var det ju. Gick på "profil" längst upp, och trodde i min enfald att allt var där.

Hittar dock ingen funktion för signatur, men den kanske är avstängd.

//yabbah

Hehe, tog mig ett tag innan jag hittade de länkarna med. Gjorde som dig och försökte via "Profil" först
Vad gäller signatur så gissar jag på att den funktionen är avstängd ja, jag har inte stött på någon signatur än på detta forumet iaf

Ursprungligen av Drakfot:

Hehe, tog mig ett tag innan jag hittade de länkarna med. Gjorde som dig och försökte via "Profil" först
Vad gäller signatur så gissar jag på att den funktionen är avstängd ja, jag har inte stött på någon signatur än på detta forumet iaf

Okejs, tack för hjälpen

Signaturer kör vi inte med här. Tror de flesta ogillar dessa, det har diskuterats förr.

Ursprungligen av Capeman:

Signaturer kör vi inte med här. Tror de flesta ogillar dessa, det har diskuterats förr.

Det jobbiga är när folk har signaturer som är flera gånger större än det inlägget de faktiskt skriver.

Så jag är glad att det inte finns några signaturer här.

Okej, då är jag med.

1
Bevaka tråden