Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

In-Ear till iPod Shuffle

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På grund av att Apple har valt att sätta kontrollerna till iPod Shuffle direkt på hörlurskontakten så kan man av förklarliga skäl inte köra vilka hörlurar som helst. Finns det några In-Ear som är anpassade för att användas med Shuffle?

Apples egna lär väl fungera bl.a. står att iPod Shuffle gen. 3 stöds.
Apple In-Ear-hörlurar med fjärrkontroll och mikrofon - Apple Store (Sverige)

Apple Store verkar ha en några in-ear-lurar med kontroller på kabeln förutom sina egna som ska fungera med iPod shuffle: iPod Headphones, iPod Earbuds & Wireless Headphones - Apple Store (U.S.)

Längst ner på varje specifikation av lurarna listas vilka modeller respektive lur fungerar med.

Ursprungligen av keptang:

Apples egna lär väl fungera bl.a. står att iPod Shuffle gen. 3 stöds.
Apple In-Ear-hörlurar med fjärrkontroll och mikrofon - Apple Store (Sverige)

Apples egna är å andra sidan svindyra.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Apples egna är å andra sidan svindyra.

Det såg jag inget om i din fråga.

Fast de är rätt bra och sitter väldigt skönt tycker jag jämfört med många andra (dubbelt så dyra) som jag köpt.

Jag skaffade en fjärrkontroll adapter från belkin för något år sedan då min applekabel gick sönder, den funkar fint, kan koppla in vilka lurar som helst eller tom till stereon.

Den verkar dock inte finnas på svenska apple store längre

F8Z452 Belkin Headphone Adapter for iPod® Shuffle

Ursprungligen av gustaftroeng:

Jag skaffade en fjärrkontroll adapter från belkin för något år sedan då min applekabel gick sönder, den funkar fint, kan koppla in vilka lurar som helst eller tom till stereon.

Den verkar dock inte finnas på svenska apple store längre

F8Z452 Belkin Headphone Adapter for iPod® Shuffle

Jag hittade den hos OnOff, 139 pix, som hittat, tror gatupris på den ligger på en 199kr eller nåt.
BELKIN Headphone Adapter for iPod Shuffle - Multifjärr - Tillbehör - Ljud & Bild - ONOFF

• Medlem
  • Värmdö
  • 2010-08-03 17:23

Jag kör dessa:
Klipsch Image S4i - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Headsets

Inte världens bästa bas, men de funkar iallafall att styra shufflen + att jag kan ha de till iPhone.

1
Bevaka tråden