Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 4 nästa leverans?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-08-08 15:53

Någon som vet när nästa leverans av Iphone 4 kommer till Sverige?

Dom finns att köpa rakt över disk hos Tele2, i alla fall i Uppsala. Köpte en 16GB för 2 timmar sedan, 32GB fanns det även på lager.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2010-08-08 16:41

Telia: Minst 4-6 veckor + att alla som står i kö (läs köpt/beställt) ska få sin först. Hur stor backlog är vill de inte säga.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-08 18:28
Ursprungligen av Gazukin:

Någon som vet när nästa leverans av Iphone 4 kommer till Sverige?

Nej....

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-08-09 00:43

Så här står det (sedan i torsdags-fredags nån gång) på min orderbekräftelse från Telia:
"Din iPhone finns nu med i en planerad leverans till Sverige så vi hoppas kunna skicka den till dig inom 5-7 dagar."

Så det borde betyda att nästa lev, iaf för Telia, kommer nästa vecka. Men, som påpekats, så är samtliga som kommer redan uppbokade. Dessutom verkar det bara va folk som beställt 16gb-versionen som får sina nu.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-08-09 12:39

Jag står på andra plats på bokningslistan i Växjö hos MacHuset för en Iphone 4 32GB med Telia som operatör. Det känns som att Telia först och främst kommer att sälja sin nästa leverans till sina kunder innan de ger några till andra butiker. Eller har jag fel?

Någon som vet hur det ser ut hos tre?

Ursprungligen av adm_kenshin:

Någon som vet hur det ser ut hos tre?

Kolla länken.
Leverans av iPhone 4 - Privat - tre.se

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-08-17 22:54

Tre fick in en leverans med 16gb:are idag och skickas ut idag och imorgon till dom som står i "priolistan". Därav jag finns i..

Fler 16gb och även 32gb kommer i slutet av veckan till Tre.

Telia fick in en leverans idag. (eller ja, igår)

Telia iPhone Blog Leveransstatus på iPhone 4

Synd att Tre inte uppdaterar din sida bara...

Ursprungligen av Pontzy:

Tre fick in en leverans med 16gb:are idag och skickas ut idag och imorgon till dom som står i "priolistan". Därav jag finns i..

Fler 16gb och även 32gb kommer i slutet av veckan till Tre.

Tur att det finns inside information
Något om antalet enheter?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-08-18 22:15
Ursprungligen av montonen:

Tur att det finns inside information
Något om antalet enheter?

Inside information vette tusan om det är Men visst, jag jobbar som återförsäljare åt Tre, men samt så står det daglig information på Tre's facebooksida.

Antal enheter går dom aldrig ut med, men det skulle räcka åt alla på priolistan samt även ett gäng till dom i "vanliga kön" också. Så det verkar vara rätt stora leveranser som kommer in till dom Min kommer dock skickas imorgon som det ser ut som.

Men då så...

Ursprungligen av Pontzy:

Inside information vette tusan om det är Men visst, jag jobbar som återförsäljare åt Tre, men samt så står det daglig information på Tre's facebooksida.

Antal enheter går dom aldrig ut med, men det skulle räcka åt alla på priolistan samt även ett gäng till dom i "vanliga kön" också. Så det verkar vara rätt stora leveranser som kommer in till dom Min kommer dock skickas imorgon som det ser ut som.

Synd att folket hos Tre på "Social Media" inte får uppdatera deras site.
De verkar ju riktigt "responsiva" t o m. Topp, jag har "gillat" den sidan nu.

1
Bevaka tråden