Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
aktuella rykten därför att det var det mest lämpliga eftersom det brukas prata patenter när det gäller Apple rykten ...
och om du inte tycker att HIGHLY PORTABLE MEDIA DEVICE är intressant eller andra patenter som klart vissar på hur iPhone 2.0 kommer ha .... tråkigt .. imo tycker jag det är väldigt intressant och det kanske andra också tycker är kul ...
sant .. men å andra sidan är det så många olika inom så många kategorier ... så det är ju olika för olika läsare .. någon kanske är intresserad av vad nästa iphone har, vad nästa OS X kommer ha osv ...
Fattar inte vad det är med deras sida, har varit så länge att jag får upp det i en liten ruta, så jag ser inte hela innehållet i en ruta i Safari, i Firefox ser jag den inte alls.
Så fort ett patent blir tillgängligt från Apple på US Patents så brukar ju Macrumors, iLouge mfl. att skriva om det med bilder och hela skiten - Att man lyckats hitta den sidan själv och lyckats söka på Apple Inc. är ju inte direkt revolutionerande i sig..
Eftersom dom licensierat och säkert hostat upp stor summa dollares - och patentägarna låser sig att inte licensiera till andra konsumentprylproducenter - så kan man nog lugnt tro att detta kommer snart i deras produkter. Apple blir först med att sälja manicker - iPhones, iPods och iPads till att börja med skulle jag tro - i liquid metall. Det är ju helt logiskt att dom blir först som på allvar börjar använda denna metall som en tid nu väntat på stor tillämpning. Kanske redan nästa iPhone är i liqmet? Nja...iPhone 6 då?
3D-cad och solidmodelering kommer att få en ny innebörd. Man kan med den här tekniken rent av "ta tag i" punkter i modellen för att töja, förflytta och vränga