- Thompy
- Medlem ●
Okej..hahahaha.. surt sa räven! Jag har iallafall en kartong att hämta ut på Maxi imorgon så det vore ju fan om det inte var en telefon där i.. Hoppas bara avin dyker upp imorgon!
Men om du inte fått avin, gå fram ändå. Ända som krävs är ID-koll. Avin behövs inte.
- Var många, många år sedan jag visade upp avi.. och då är jag ändå bara 22
Men om du inte fått avin, gå fram ändå. Ända som krävs är ID-koll. Avin behövs inte.
- Var många, många år sedan jag visade upp avi.. och då är jag ändå bara 22
Du läste inte mitt inlägg längre upp? Jag beställer saker från Ebay och handlar på tradera en hel del och vet hur det fungerar med kollinummer.
"Ingen avi.... k*k! Känns ju lagom roligt när hon står med paketet 20 cm framför mig och jag inte får ut det, än bättre att uthämtningsstället är 100 meter härifrån. "
Hon behöver ha ett påskrivet avtal i retur för att kunna lämna ut paketet. Capisce?
Frisläppt är första stadiet. Andra stadiet är Registrerad och sista är Levererad. Med andra ord har det inte hänt mycket med din order tyvärr.
oj då
Betyder att det har hänt något med min ordet där det står registerad
Har stått registerad väldigt länge nu. Börjar bli trött när halebop inte ens kan ge ett ordentligt svar. Mitt tålamod börjar tryna nu.
oj då
Betyder att det har hänt något med min ordet där det står registerad
Har stått registerad väldigt länge nu. Börjar bli trött när halebop inte ens kan ge ett ordentligt svar. Mitt tålamod börjar tryna nu.
Ja, fyfan... hela 6 dagar sen telefonen släpptes!
Nej, men jag tänker på hur länge jag har suktat efter denna telefon. Skiter i när den släpptes i sverige, jag vill bara ha min telefon helt enkelt
Beställer du i Sverige får du ju ta hänsyn till det innan du klagar.
Wiie, nu är ordern registrerad, hur långt kvar är det tills den då blir levererad?
Ordernummer: 3648XX
Orderdatum: 2010-07-30
Orderstatus: Registrerad
Min beställning har haft status registrerad sen jag gjorde beställningen runt lunch samma dag den släpptes. Det kan nog ta en stund till tyvärr.
Min har stått som registrerad i några dagar nu. Hatar att man aldrig kan hålla sig från att kolla statusen flera gånger om dagen.
Ordernummer: 3648XX
Orderstatus: Registrerad
Leveransbekräftelse - dina varor är nu på väg.
Vi har lämnat över din försändelse till Posten. Du kan följa ditt paket på vägen till dig via <snip>
Orderinformation
Ordernummer: 3643xx
(Beställde 8.52)
Leveransbekräftelse - dina varor är nu på väg.
Vi har lämnat över din försändelse till Posten. Du kan följa ditt paket på vägen till dig via <snip>
Orderinformation
Ordernummer: 3643xx
(Beställde 8.52)
Hämtat, provat, fungerar!
iPhone 16GB svart
Jag mailade supporten och undrade hur lång tid det skulle ta och fick detta svaret:
Hej Daniel
En leveransbekräftelse via e-post kommer skickas på eftermiddagen samma dag som telefonen lämnar lagret.
Om du inte får leveransbekräftelsen de närmaste dagarna så kommer din beställning levereras i turordning allt efter vi får in fler leveranser från Apple.
Vi räknar med 1 leverans i veckan dock vet vi inte hur många som kommer i varje leverans.
På http://halebop.se/iphone4 kommer det finnas senaste information gällande leveransinfo.
Välkommen åter
Hälsningar
Sandra
Halebop Support
Trots att de aldrig talar klarspråk så känns det som att det närmar sig
Jag mailade supporten och undrade hur lång tid det skulle ta och fick detta svaret:
Hej Daniel
En leveransbekräftelse via e-post kommer skickas på eftermiddagen samma dag som telefonen lämnar lagret.
Om du inte får leveransbekräftelsen de närmaste dagarna så kommer din beställning levereras i turordning allt efter vi får in fler leveranser från Apple.
Vi räknar med 1 leverans i veckan dock vet vi inte hur många som kommer i varje leverans.
På http://halebop.se/iphone4 kommer det finnas senaste information gällande leveransinfo.
Välkommen åter
Hälsningar
Sandra
Halebop Support
Trots att de aldrig talar klarspråk så känns det som att det närmar sig
Well, de kan väl inte säga så mkt mer. De vet nog lika lite som vi hur många telefoner de får från Apple.
Well, de kan väl inte säga så mkt mer. De vet nog lika lite som vi hur många telefoner de får från Apple.
Jag skulle gärna se att de räknade lite på måfå, beroende på vart man befinner sig på listan och hur många iPhone's som kan tänkas komma varje vecka.
Jag skulle gärna se att de räknade lite på måfå, beroende på vart man befinner sig på listan och hur många iPhone's som kan tänkas komma varje vecka.
Jag hoppas du var ironisk...
Varför är du så himla dryg med alltid så korta kommentarer? Är du ledsen för att du helt enkelt inte har köpt iphone 4?
Varför kan dom inte ge en gissning på en vecka (behöver inte vara ett datum) då den tros komma? Jag tycker ett sånt svar är bättre än att säga att man inte alls vet när den kommer.
Just nu vill dom bara lugna alla ivriga iphonenördar som vill ha sin nalle.
Varför kan dom inte ge en gissning på en vecka (behöver inte vara ett datum) då den tros komma? Jag tycker ett sånt svar är bättre än att säga att man inte alls vet när den kommer.
Därför att då ringer du (någon annan) tillbaka efter en vecka och säger -Han/hon lovade att den skulle komma om en vecka, dumma er. - och sen skriver du (någon annan) på ett forum om hur dumma dom är på Halebop som lovat det här och nu ska du (någon annan) aldrig mer köpa något från Halebop.
Jag har jobbat i butik och provat att gissa leveranstider. Har du?
Varför är du så himla dryg med alltid så korta kommentarer? Är du ledsen för att du helt enkelt inte har köpt iphone 4?
Just nu vill dom bara lugna alla ivriga iphonenördar som vill ha sin nalle.
Nej, jag väntar på den vita.
Och nej att chansa på leveranstider är bara idiotiskt eftersom de kommer bara få ännu mer klagande kunder.
Nej, jag väntar på den vita.
Och nej att chansa på leveranstider är bara idiotiskt eftersom de kommer bara få ännu mer klagande kunder.
Jag chattade med en kille på halebop. Jag frågade om han visste ett leveransdatum. Då kom han med standardsvaret att han inte visste men dom räknar med en leverans per vecka osv. Då bad jag honom att ge mig ett ungefärlig datum/vecka dom skulle skicka. Han skrev då att han TRODDE den skulle skickas denna vecka. Men han kunde inte garantera det.
När han skriver så kan man ju knappast misstolka? Det svaret han gav mig var det bästa jag kunde få. Så jag är nöjd med det.