- kalle94
- Medlem ●
- Nacka
Stora frågan är om man orkar koppla in MBP till TVn eller om man ska kolla direkt på datorn...
Är bara 8 tums skillnad så känns som det är enklast att bara kolla på datorn direkt
Kollar ni andra på TV eller projektor kanske t.o.m.? Projektor hade varit coolt.
Stora frågan är om man orkar koppla in MBP till TVn eller om man ska kolla direkt på datorn...
Är bara 8 tums skillnad så känns som det är enklast att bara kolla på datorn direkt
Kollar ni andra på TV eller projektor kanske t.o.m.? Projektor hade varit coolt.
Beroende på hur slö jag känner mig, fixar just mat, så blir det antingen tillbakalutad i fotöljen framför iMac'en eller tillbakalutad i sängen med Touch'en
This is where it comes from...Apple Is Live Streaming Sept. 1 Event To Test New Server Farm [Exclusive] | Cult of Mac
ha! såg wozniak i publiken
Me to
Det blir att titta på iMacen o posta från Touchen. Försöker också mig på att "spela in" med snapz pro x
Varför då? Sätter min hatt på att den kommer dyka upp i iTunes om någon dag.
Jo jag vet men det är mest för att testa den funktionen. Återstår att se hur mycket plats den tar.
Han har en iPhone 4
Ser ut som om apple har skjutit sig själva i foten!
1. Nu sitter alla där och följer den streamade videon för att se om dom är med via en macbook.
2. Alla har MINST en iPhone / iPod med sig som också ockuperar wifi.
Blir inte så mycket Wifi över till Steve denna gången heller.
Helt otrolig bild! Knivskarp, imponerad än så länge
Sitter du med gigabit fiber eller? Här är den föga imponerande. Tråkigt ADSL dock.
Sitter du med gigabit fiber eller? Här är den föga imponerande. Tråkigt ADSL dock.
Japp
Man ser inte ett enda hack i bilden, det flyter helt perfekt.
Jag har också helt otroligt bra bild. Så bra har det aldrig varit. Kör på en 25MB kabel. Full bild på min andra monitor och kan skriva samtidigt.. och fläktarna går inte ens igång. Eat that flash!
//Rob
Avbröt inspelningen så att jag kunde ta upp videon i fullskärm. Wow vilken kvalitet!
iOS 4.1
Äntligen Game Center.
HDR-bilder verkar vara en riktigt bra funktion.
Project Sword såg grymt ut.
Det blev en liten Nano, lika liten som shuffle
Undrar hur lång tid det tar tills nån lyckas lägga in program på iPod nano
om den nu kör iOS dvs.
Undrar hur lång tid det tar tills nån lyckas lägga in program på iPod nano
om den nu kör iOS dvs.
Ser ut som den kör iOS men det är lite oklart. Men även om det gör det den har inte wifi så det blir svårt att komma in på den.
//Rob
Ser ut som den kör iOS men det är lite oklart. Men även om det gör det den har inte wifi så det blir svårt att komma in på den.
//Rob
Kan det inte gå via kabel på något sätt?