Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tjena!
Beställde min iPhone 4 den 13/8 0740 på Apple Store Danmark (online). Idag den 31/8 kommer den. Olåst. 4699 DKK. Det enda man måste tänka på är att danska Apple Store Danmark bara skeppar telefonen till en dansk adress (ej box). Vän/kompis/familj/ombud i Danmark är ett krav.
Så då tar jag tåget till Köpenhamn och hämtar min nya kompis!
Återkommer med hur det gick...
Ledsen för det sena svaret. Det gick bra. Åkte till Danmark och hämtade telefonen hos min brors forne arbetskollega. Kom senare hem och satte i mitt mikro-sim (vilket jag hade bytt tidigare på telia) . Startade min nya iPhone4... Och njöt. Hittills inga upplevda bekymmer med luren utan bara ren njutning.
Ledsen för det sena svaret. Det gick bra. Åkte till Danmark och hämtade telefonen hos min brors forne arbetskollega. Kom senare hem och satte i mitt mikro-sim (vilket jag hade bytt tidigare på telia) . Startade min nya iPhone4... Och njöt. Hittills inga upplevda bekymmer med luren utan bara ren njutning.
Är det en 16GB iPhone 4 så är det billigare att köpa den i England och låta Borderlinx skicka den.
Jag antar att tågresan var inte gratis. Och känner man ingen i Danmark är det nästan omöjligt att beställa den i Danmark. Men det är alltid bra med alternativ.
Mja pengar är inget problem... Skämt åsido. Tågbiljett ToR 186 SEK + 34,50 DKK på Metron o Köpenhamn är ju inte så farligt. Sen har vi ju garantibiten. Misstänker att den måste skickas från ursprungslandet. Hoppas jag har fel.
Det är väl inte så klart? Hur skulle man gå tillväga för att "köpa direkt" från en virtuell butik på nätet hade du tänkt dig? De måste ju skicka varan någonstans, vilket var som jag förstod det precis vad vacuum ville undvika.
Det är väl inte så klart? Hur skulle man gå tillväga för att "köpa direkt" från en virtuell butik på nätet hade du tänkt dig? De måste ju skicka varan någonstans, vilket var som jag förstod det precis vad vacuum ville undvika.
Ja, och eftersom detta framgår med all tydlighet så tolkade jag vacuum's fråga som han ville köpa den direkt (som i "över disk") men kanske jag som misstolkat
Ja, och eftersom detta framgår med all tydlighet så tolkade jag vacuum's fråga som han ville köpa den direkt (som i "över disk") men kanske jag som misstolkat
Köpte den på store.apple.com/dk . De har samma problem med tillgång i butikerna i Danmark som i Sverige. Inga Apple stores i danmark vad jag vet. Kolla på Elgiganten eller liknande i Danmark.
En liten historia bara. Min Inköpta iPhone 4 på Apple store online i Danmark gick sönder nu i januari 2011. Mikrofonen slutade fungera. Lite orolig blev man. Men det visade sig vara onödigt. Företaget Lan-Master Hem visade sig vara räddningen. De är auktoriserade Apple reparatörer och bytte ut min iPhone 4 mot en helt ny! Vilken service. rekommenderas!