Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har sen runt en vecka tillbaka en ny iPhone 4, men har fortfarande inte lyckats få igång 3G på den. Jag har Tele2 med abonnemanget Kompis Surf Student, använder operatören "Sweden 3G" och uppe i hörnet står det "Tele2 3G". 3G:n är aktiverad i inställningarna och jag har fyllt i all info på mobilt datanätverk. Trots detta får jag ingen uppkoppling. Någon som vet vad som är fel?
Jag hade liknande problem med min iPhone 4 hos Telia. Lösningen bestod i att faktiskt beställa tjänsten mobilt internet från Telia via ett sms. Kan det vara så att just detta inte är aktiverat för dig i ditt abbonemang/kontantkort hos Tele2?
Tele2 borde tas ifrån rätten att sälja iPhone, det är ju otroligt dåligt att dom ännu inte lyckats få till en fungerande automatisk operatörsinställning via iTunes.
Hm. Skumt. Startade om telefonen, utan att ändra några inställningar, och då fungerade det för att ladda en halv sida, men inte mer än så. Efter det kom samma fel upp igen.
Edit: Detta händer visst varje gång jag startar om den.
keptang:
Ska kolla igenom trådarna om jag hittar något.