Vet inte hur det är nuförtiden men förr iaf på Nvidia så var det olika storlekar på ROMen också.
Pengar finns att spara men det kan också bli dyrt om man inte vet vad man gör. Det finns någon som brukar sälja flashade kort på blocket. Kan kanske vara ett alternativ?
japp, det är olika storlekar men tydligen finns det en del ledigt på standardkorten och där går det precis att klämma in EFI och det är det som har gjorts nu.
Visst är det en väsentlig fråga om det är värt det eller inte. Man sparar ungefär 1150 på det vilket kanske inte är så värst mycket men det är ändå 54% billigare. Står just nu mellan att köpa standardkort i början på vecka och flasha eller vänta tills jag kommer till USA om en månad och köpa det i en Apple Store, då är prisskilnaden inte lika stor. Alltid svårt att vänta dock...
Finns en GIGANTISK tråd om detta på macforums.com - där får du all hjälp
Hittade inte det på macforums.com, syftar du på macrumors.com? Hittade ingen stor tråd om det på macforums.com.
Problemet är att de hänvisar till grafikkort som säljs i USA och jag vet inte om de är likadana som de som säljs i Sverige. Därav min undran.