Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej, jag har börjat tröttna på de tekniska problemen med Whatsapp.
Senaste veckorna har de haft hur mycket problem som helst, vilket medfört att man inte kunna koppla upp sig och använda tjänsten.
Tycker också att den funkar lite halvkasst. Den har ibland problem med uppkopplingen (trots tillgång på wifi), men det största problemet är nog att jag sitter med en iPhone 3G och den är inte tillräckligt snabb för Whatsapp helt enkelt. Byte till iPhone 4 drar sig allt närmare känner jag...
Ang problemen så brukar jag kolla inläggen på twitter när jag har problem, och de senaste veckorna har whatsapp strulat rätt ofta.
Även om de själva inte rapporterar det via deras @wa_status
Har Skype push - om man har en iPhone 3G så har man ju inte multitasking? Jag tror att man måste ha Skype aktiverat i en äldre iPhone - annars kontaktas man inte. Eller?
Har Skype push - om man har en iPhone 3G så har man ju inte multitasking? Jag tror att man måste ha Skype aktiverat i en äldre iPhone - annars kontaktas man inte. Eller?