Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag hade mödosamt lagt in alla mina kontakter i min nya iPhone 4. Dagen därpå när jag startade telefonen var de borta. Någon som vet vad jag kan ha gjort för fel och hur jag ska undvika att det händer igen?
Jag kör mac men jag har aldrig lagt in några kontakter i datorn och när jag gjort synkroniseringen har jag angett att bara valda filer och program ska synkas. Tyckte jag var väldigt försiktig, men nåt fel måste jag ha gjort...
Du har inte råkat skapa en ny grupp i kontaktboken som du har hamnat i? Finns det i Kontakter högst upp till vänster någon pil att klicka på för att komma till övriga grupper?
Nix, det är helt tomt i det översta fältet bortsett från att det står "Alla kontakter" och finns ett +-tecken till höger. När folk som jag hade lagt in som kontakter ringer mig visas dessutom bara nummer, inte namn.
Hade du någon kontakt i Adressboken på datorn, eller är den helt tom också?
Läste det som Goflorp hade skrivit om att det bör finnas minst en kontakt innan man synkar....