Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyheter i iTunes 10

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .

suck tack

Bränna skiva från iTunet 10.x?!

Jag hittar inte "bränna"-knappen i nyaste iTunes-tian! Är det inte längre meningen att man ska kunna bränna skivor direkt i programmet? På min äldre dator kör jag 9.2.1 och där finns ju den knappen kvar! När jag letar i "hjälp"-funktionen på tian så ger den inga svar på frågor kring "Skapa ljud-cd" eller "bränna skivor" vilket tyder på att man tagit bort möjligheten – men varför??!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2010-10-19 22:03

Det går visst att bränna i iTunes 10, men knapparna är inte längre lika synliga. Kolla hjälpen igen.

Tack – det borde funka!

tack som sagt, men visst kunde det vara mer synligt?!

Jag tror det här är en nyhet sedan 10.1. Tidigare stod det bara "Syncing..." under hela processen men nu är synkningen uppdelad i fem steg:

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-11-17 16:21
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Jag tror det här är en nyhet sedan 10.1. Tidigare stod det bara "Syncing..." under hela processen men nu är synkningen uppdelad i fem steg:

Jag tror det kom med version 10.0 om man ska vara petig.

Ursprungligen av joakimo:

Jag tror det kom med version 10.0 om man ska vara petig.

Hm jag har synkat min iPod många gånger sedan 10.0 men kan inte minnas att jag sett det. Måtte vara på väg att bli selektivt blind :/

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Hm jag har synkat min iPod många gånger sedan 10.0 men kan inte minnas att jag sett det. Måtte vara på väg att bli selektivt blind :/

Jag har den funktionen på jobbdatorn, och jag har inte uppdaterat på hur länge som helst.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-17 17:26
Ursprungligen av joakimo:

Jag tror det kom med version 10.0 om man ska vara petig.

Skulle också säga att den kom i 10.0

Om den kom i 10.0 så hör inlägget verkligen hemma här ju! Jag höll på att flytta det till en 10.1-tråd.

Bevaka tråden