Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Midi-filer innehåller endast "noterna" kan man enkelt uttrycka det. Alla instrumentens ljud finns redan i ljudkretsen i T610. På så sätt tar filerna väldigt liten plats till skillnad mot MP3 eller mod-filer som innehåller samplade ljud.
Jag lyckades i alla fall föra över ett par midifiler med Kraftwerk och Depeche Mode. Fungerade fint. Hittade även en del C64-låtar portade till midi. Mycket trevligt.
Skrevs ursprungligen av Puppet Tack för tipset. Jag har bluetooth. Finns det några begränsningar i MIDI-funktionen i T610?
Jag har iofs en T310, men den skall ha samma ljudbank/krets som T610. Vad jag märkt finns det inga större begränsningar i MIDI-funktionen mer än antal kanaler (32), men det finns säkert mindre begränsningar.
Skrevs ursprungligen av Puppet Finns det något smidigt program som klarar av att föra över midifiler från Macen till mobilen?
Jag hämtar midi-filer via WAP/GPRS till min telefon.
Det skall också gå att skicka dem via epost eller MMS, om man vill det.
(förutom BlueTooth och IR, som redan nämnts)
Skrevs ursprungligen av Petter M Jag hämtar midi-filer via WAP/GPRS till min telefon.
Det skall också gå att skicka dem via epost eller MMS, om man vill det.
(förutom BlueTooth och IR, som redan nämnts)
Skrevs ursprungligen av HL Metallicas Nothing else matters var ju inte så lysande, fast samtidigt en rätt skön blandning av smutsrock och Pocemon-plast...
Nej, den var inte så värst bra. Bort åker den genast...
Lovesong? Är det med The Cure? Sitter på jobbet och tänkte bara berömma dig för din musiksmak om det är den låten. Köpte min T610 idag och letar MIDI-filer.
Vill ha någon riktigt "gayigt" typ Red Red Wine med UB40 eller liknande,