- akerstrom
- Avstängd ●
En begränsning till 2 gig kan ju inte vara möjligt?
Förutom att den gamla modellen var lite dyr är det väl detta som gjort att många vara tveksam till köp av den gamla modellen
2GB of 1066MHz DDR3 SDRAM onboard (4GB maximum) står det i specifikationerna, så man kan själv lägga till 2 gb antar jag
Nerköp det där va då!
Trist, varför jag ska köpa en ny mac med "gammal" prestanda fattar jag inte.
Dessutom en fet kant runt skärmen. Hade den varit i svart plast + ett par klistermärken så hade det vart en HP.
Besviken. Väldigt besviken.
Ja det får bli en ny Macbook Air 13,3". Sjukt snygg men varför inte mer ram minne ???
Var sig rätt lik tyckte jag, kanske något piggare uppsyn.
Men det kan ju iofs vara en bieffekt av den rätt klene Steve. Tyckte SJ lät väldigt klen på rösten, och inte alls någon entusiasm.
PS, undrar om man verkligen kan öppna upp den utan att hålla i underdelen som de gör i filmen?
Klart man kan!
Man kan i alla fall på den jag har och man kan absolut INTE göra det på en Macbook Pro. Är van vid att göra så med min Air och varje gång jag kommer till en Pro så lyckas jag tappa ned underredet i bordet eftersom datorn följer med skärmen.
Klart man kan!
Man kan i alla fall på den jag har och man kan absolut INTE göra det på en Macbook Pro. Är van vid att göra så med min Air och varje gång jag kommer till en Pro så lyckas jag tappa ned underredet i bordet eftersom datorn följer med skärmen.
Jag har aldrig haft problem med att öpnna min MBP med en hand...
Jag har aldrig haft problem med att öpnna min MBP med en hand...
Så om du tar tag i locket med fingrarna och lyfter så följer inte underdelen med? Alltid gjort det på mina Macbooks, bara Airen som inte gjort det.
Vart är uppdaterad macbook pros. grrrrrrrrrrrrrrrrr
Jag tror inte poängen med nya MBA är att vara bättre och snabbare än förra, utan att de tagit helt nya steg i en annan riktning (enbart flash, ingen hårddisk, helt igenom unibody). Det är början på en nya datorframtid.
Folk som väntar sig gamla MBA med bättre prestanda gör sig inte besvär.
Dom som nyss köpte en MacBook för 10 000 kr känner sig nog en aning ledsna nu. Kanske.
Well, de får nog skylla sig själva, sällan har en bärbar från Apple gått så långt över tiden sedan förra uppdateringen...