Tjenna.
Har blivit nyanvändare av Plex. Verkar vara jättebra för mitt ändamål, dock har jag fått 2 problem på halsen.
Datorinformation:
Mac Mini (unibody)
2,4 Ghz Intel Core 2 Duo
2 GB Minne
OS X: 10.6.4
Till problemen:
1. Spotify-appen. När jag försöker logga in med mitt premiumkonto så står det bara "Unable to Authenticate" har tittat lite på Plexs egna forum och detta verkar ligga på dem som gör Spotify-appen så inte mycket mer att göra än att vänta på nyversion. Men ville bara dubbelkolla här om det är någon annan som också har fattat det så?
2. Python. Det verkar som Plex kraschar något som heter Python. I och med att datorn är helt ny så hoppas jag att det inte handlar om det, för det är något som endast sker när jag har Plex igång, men kan ändå inte utesluta datorstrul. Värt att notera är att Plex fortsätter köra vidare precis som vanlig både under "felvarningen" och efter jag har tryckt på "ignorera". Och "felet" kommer upp precis när som helst. Kan vara både under film och när man är i menyerna. Samt att det kan komma efter 2 min eller 2 timmar. Har försökt söka lite på Plexs forum angående detta också. Har hittat lite smått om det, då jag inte har någon aning om vad Python är för något, så blir det ibland lite svårt att läsa sig till det på engelska.
Tack på förhand.