Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa iPhone 4 kontant

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej min iPhone 3g gick sönder och ska nu köpa en 4 är de tänkt.

har comviq kontant och vill fortsätta med det så undrar om ni vet någonstans man kan köpa en 4 kontant utan abonnemang.

tack på förhand
simonjohansson

• Avstängd
  • Överallt
  • 2010-10-22 22:22

www.comviq.se är väl bäst om du vill ha Comviq.

Ursprungligen av Mija:

som sagt är min telefon sönder och behöver en snarast och då är 6 veckor lite för mycket

• Medlem
  • International user
  • 2010-10-22 22:59
Ursprungligen av simonjohansson:

som sagt är min telefon sönder och behöver en snarast och då är 6 veckor lite för mycket

Ska du ha den direkt blir det dyrare, se prisjakt.

Ursprungligen av zappee:

Ska du ha den direkt blir det dyrare, se prisjakt.

vill helst ha den från en fysiskbutik i västerås,uppsala,stockholm eller nånstans där i närheten

• Medlem
  • International user
  • 2010-10-23 02:35

vill helst ha den från en fysiskbutik i västerås,uppsala,stockholm eller nånstans där i närheten

16 eller 32?

Du lär garanterat få vänta sex veckor oavsett om du går in i butik eller köper via nätet.

Ursprungligen av PeeMaN:

Du lär garanterat få vänta sex veckor oavsett om du går in i butik eller köper via nätet.

har snackat med ett antal butiker som har i lager men bara säljer med abonnemang, så undra om ni vet någon butik som säljer utan abonnemang som man kan köpa

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-22 23:48

har snackat med ett antal butiker som har i lager men bara säljer med abonnemang, så undra om ni vet någon butik som säljer utan abonnemang som man kan köpa

Ring runt och kolla, det är nog lättast då larger har en viss tendens att öka och minska beroende på dag/tid.

men eftersom de finns ett antal butiker så blir de rätt jobbigt i längden, så tänkte ifall de va någon som gjort lika som jag ska göra

• Medlem
  • Jakobsberg
  • 2010-10-23 10:02

Dustin hade olåsta svarta 32 GB i lager igår. Iofs. inte fysisk butik, men snabb leverans.
9995:- ex moms. Hu.

...ar comviq kontant och vill fortsätta med det så undrar om ni vet någonstans man kan köpa en 4 kontant utan abonnemang...

Macoteket säljer utan abonnemang, men bara Telia- och Telenor-låsta, inga Tele2/Comviq.

Men även där är det kö. Jag fick vänta nästan fyra veckor på min Telenor-låsta.

jag vill ha en 16, och helst inte över 7000

jag vill ha en 16, och helst inte över 7000

Prisjakt - Apple iPhone 4 16GB

Finns i lager för 6990 kr hos en försäljare.

• Medlem
  • Lund
  • 2010-10-23 13:41

Köp en från applestore i danmark. Betalade 5800 för min 16gb. Min faster bor i köpenhamn och jag i malmö så det är bara att ta tåget över och hämta den för min del.

Ursprungligen av tayeh:

Köp en från applestore i danmark. Betalade 5800 för min 16gb. Min faster bor i köpenhamn och jag i malmö så det är bara att ta tåget över och hämta den för min del.

Två problem med detta....

1. Även där är det kö. Just nu anger man 2 veckors leveranstid.

2. Alla har inte en faster i Köpenhamn. Det krävs en dansk adress för att kunna beställa där. Trådskaparen bor ganska långt från Danmark. Eller du och din faster ställer kanske upp som kurirer?

• Medlem
  • Lund
  • 2010-10-23 17:02
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Två problem med detta....

1. Även där är det kö. Just nu anger man 2 veckors leveranstid.

2. Alla har inte en faster i Köpenhamn. Det krävs en dansk adress för att kunna beställa där. Trådskaparen bor ganska långt från Danmark. Eller du och din faster ställer kanske upp som kurirer?

2 veckor är bättre än 5-6 veckor och med tanke på att dem är olåsta och bara kostar 5800kr så är det värt det.

Ursprungligen av tayeh:

2 veckor är bättre än 5-6 veckor och med tanke på att dem är olåsta och bara kostar 5800kr så är det värt det.

Självklart är det värt det. Det är ingen som säger emot dig på den fronten. Men det krävs ju som sagt en dansk leveransadress, och det är förmodligen ett oöverstigligt hinder för de flesta svenskar.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-23 17:47
Ursprungligen av tayeh:

Dessutom så eftersöker trådskaparen ett ställe där han direkt kan hämta ut en iPhone 4 och inte behöva vänta 2 veckor för den.

• Medlem
  • International user
  • 2010-10-24 03:56
Ursprungligen av tayeh:

De är nere på en vecka i UK så...

min mamma är förtillfället i malmö så om man kan köpa den i butik där olåst så funkar ju de förmodligen med

min mamma är förtillfället i malmö så om man kan köpa den i butik där olåst så funkar ju de förmodligen med

Nej, olåsta finns inte i butik i Danmark - bara på danska Apple Store online.

blocket?????

Ursprungligen av wilhelmsson:

blocket?????

Man kommer väl inte under 7000 där? Blocket är ju en bra överprismarknad.

Ursprungligen av Scarecrow:

Man kommer väl inte under 7000 där? Blocket är ju en bra överprismarknad.

Blocket är underbart. Man kan blåsa folk på pengar oavsett om man ska köpa eller sälja

1
Bevaka tråden