Tack för era svar
Då antar jag det är lika bra att återställa den då, för första gången...
Jag har hittat en butik i Gbg där de kan låsa upp iPhone mobiler för 300 kr. Det är lite billigare än att skicka den till min originella operatör, plus så kan jag till och med lämna in mobilen direkt till den butiken och bara vänta ca 20 min. Så länge tar det tydligen.
Men ok, återställde faktiskt med 3.1.2, för jag är fortfarande lite skeptisk med 4.0 och jag är inte så insatt med hur mycket bättre det egentligen är
Laddade ner IPSW filen från iClarified, försökte flera gånger återställa med den filen, gav mig ett fel varenda gång. Hittade en annan fil hos iphone-hacks, samma filnamn, men den fungerade på första försöket.
Jag äger ej kvar något simkort från den originella operatören så jag får pallra mig till butiken nån dag för att låsa upp den
Annars syftet med att ha sparat SHSH hash filen hos Cydia är väl för att kunna nedgradera mobilen när man redan har en fungerande iPhone? Kan man också få tillbaka den gamla versionen av modembandet.
Jag hade visserligen sparat min SHSH hos Cydia men hade ingen större koll på hur man tar någon nytta från det