Hej!
Nu är jag helt säker på att detta har tagits upp förut men trots den nya fräsiga google-söken på 99.se så lyckas jag inte att leta mig fram till några trådar om saken. Därav ännu en.
Jag önskar göra följande: Jag använder mig utav Notational Velocity för att hantera alla mina textfiler. Dessa textfiler sparas en och en separat i en mapp på min dator. Vissa av dessa textfiler skulle jag dock vilja dela med mig av i Dropbox (utan att för den sakens skull dela ut hela mappen med textfiler). Vad jag önskar att göra är då att ha någonting som ligger och kör i bakgrunden och som kopierar vissa textfiler till andra mappar på datorn. Detta måste dock göras kontinuerligt och automatiskt, då jag inte har någon lust att gå in och köra ett script varje gång jag skriver till någonting nytt i min textfil.
Är det någon som har något förslag på hur jag ska fixa detta? Jag är nästan säker på att jag tidigare har sett något program som skulle kunna fixa detta men min hippocampus har inte varit behjälplig i omkodningen från kort- till långtidsminne vad gäller just denna specifika biten med information.