Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telia-låst iPhone 4 16GB, utan abonnemang, för 5555:- Media Markt i Jönköping

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Finspång
  • 2010-10-29 09:26

Media Markt i Jönköping säljer olåsta iPhone 4 16GB för 5555:-

Gäller tydligen under helgen. Vet ej om flera Media Markt har samma erbjudande

Kolla annonsen på denna sida:

Media Markt

Bra pris, men låst till Telia dock.

//Stefan

Låst till Telia.

Jag har flyttat tråden till rätt forum. Och eftersom det visade sig att det inte är en olåst telefon, så har jag justerat trådens rubrik lite.

/Mod

Ursprungligen av Marcus_R:

Förstår mig inte på MediaMarkt, gör de förlustaffärer likt denna bara för att locka in kunder att köpa andra produkter?

Ja, lockvaror och varor som tyvärr preciiiis tagit slut på lagret, men det finns en lite bättre produkt för 1000:- mer ;).

Så gör väl alla dessa kedjor?

...förlustaffärer likt denna...

Hur vet du att det är en förlustaffär för MediaMarkt?

Macoteket säljer den för 5995, och de gör säkert en liten vinst på det.

Så 5555 är nog ingen förlust, tror jag. Möjligtvis noll-resultat, men inte minus, tror jag

Vi har ingen aning om MediaMarkts inköpspriser.

...sett till vad andra kedjor har i inköpspris på denna produkt...

Hur känner du till de andra kedjornas inköpspriser? Har du lust att dela med dig av den informationen?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Hur känner du till de andra kedjornas inköpspriser? Har du lust att dela med dig av den informationen?

Var ute och "höftade" lite i frågan där, så väljer att inte tillägga något mer i frågan, då spekulation inte bidrar till något.

Jag tror inte att MediaMarkt gör förlust på just detta erbjudande, nog en hyfsad vinst till och med.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-10-29 10:04
Ursprungligen av niclasc:

Media Markt i Jönköping säljer olåsta iPhone 4 16GB för 5555:-

Gäller tydligen under helgen. Vet ej om flera Media Markt har samma erbjudande

Kolla annonsen på denna sida:

Media Markt

Jag ringde MM i Örebro, och de hade inte samma kampanj. Troligen är det bara i Jönköping där affären firar 3 år.

De firar 3 år även i Norrköping, men i motsvarande reklamblad är ingen iPhone 4 med, vilket jag tar för givet att den skulle vara om de hade erbjudande på den.

• Medlem
  • Finspång
  • 2010-10-29 10:53

OK, fel av mig. Efterom det stod att den inte krävde abonnemang så tänkte jag att den inte var låst. Texten var så liten så jag läste inte vad som stod under bilden.

Men oavsett så är det ett bra pris

1
Bevaka tråden