Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ATG app för iPhone finns ute nu

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vill bara tipsa om att det finns en app för ATG-spel till iPhone. Den ser riktigt bra ut och funkar bra.:)

iphone.atg.se

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2010-11-10 14:25

Jösses... det tog lång tid. Inte för att jag ägnar mig åt den här typen av spelande men det borde vara klockrent för alla Svenskaspels olika spel.

Bara för att förtydliga. Det är en webbapp vi pratar om här. Inte en riktig app... stolpe ut skulle man kunna säga om man vill vara lite elak.

• Medlem
  • 2010-11-10 18:08
Ursprungligen av Spooky:

Jösses... det tog lång tid. Inte för att jag ägnar mig åt den här typen av spelande men det borde vara klockrent för alla Svenskaspels olika spel.

Bara för att förtydliga. Det är en webbapp vi pratar om här. Inte en riktig app... stolpe ut skulle man kunna säga om man vill vara lite elak.

Fast den var faktiskt riktigt bra!
Om du tex tittar på tex avd1 i "stående" format så ser du hästarna ,startnummer och kusk m.m. Lägger du ner telefonen i landskapsläge så får du upp kupongen.

Å trycker du på "saldo" så tonas bakgrunden ner och en flik fälls ner som visar ditt saldo.

Så det känns mer som en app än som en vanlig mobilsida;)

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-10 18:46
Ursprungligen av Spooky:

Tror inte att det får säljas spel-program på App Store.

Jo, sant. kanske smartare med denna typen av "app" eftersom de själva kan uppdatera och modifiera utan Apples inblandning och fördröjande.

PS ATG-"Appen" funkar fint i iPad också

Ursprungligen av schröder:

Jo, sant. kanske smartare med denna typen av "app" eftersom de själva kan uppdatera och modifiera utan Apples inblandning och fördröjande.

PS ATG-"Appen" funkar fint i iPad också

Tyvärr kan jag inte hålla med... På min iPad buggar det ganska rejält kalendern, startlistor mm
Finns det någon iPad ägare där ute som kan dementera/bekräfta?

• Medlem
  • Värmdö
  • 2010-11-10 18:32

Funkade bra förutom när man skulle sätta in pengar, om man har verify by Visa så kommer man till verifieringssidan men sen inte tillbaka. Så då får man starta om och logga in igen.

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-10 18:42

Va bra, jag läste om att den skulle komma i en travtidning förra veckan. Nu ska jag genast hämta!

Sweet! Tack för tipset.

• Medlem
  • Värmdö
  • 2010-11-10 19:04

En till grej, när man skall ange insats så är defaultvärdet 10kr, vill man ändra det så kommer qwerty tangentbordet upp och inte siffror, sen även att man måste sudda ut saldovärdet. Där hade en siffersnurra varit bättre, men det kanske inte går att göra med en webapp.

Multitasking vill man också ha, jobbigt att logga in varje gång man byter program...

1
Bevaka tråden