- Gäst
- Oregistrerad ●
Det hoppas jag verkligen inte. Jag har nyss betalat en årsprenumeration.
De skriver ju tydligt att det ska handla om iTunes, så MobileMe lär nog inte förändras på det viset. Inte den här gången i alla fall.
Det är kanske lika bra att inte ha för höga förväntningar. Då kanske man blir positivt överraskad istället.
Det är kanske lika bra att inte ha för höga förväntningar. Då kanske man blir positivt överraskad istället.
Känner detsamma. iTunes är har varit en enda stor besvikelseparad dom senaste åren.
Men jag hoppas på streaming!
Helt inställd på att det blir inget annat än att Beatles kommer komma på iTunes...
Så blir jag inte besviken.
Tyzka zidan är mer spannend....
Helt inställd på att det blir inget annat än att Beatles kommer komma på iTunes...
Så blir jag inte besviken.
Tyzka zidan är mer spannend....
Tjing tjong japansång :D. Den japanska är oläslig, om man inte kan japanska, men väl "balancerad"
Apple kan inte ha köpt Spotify eller? Vore ju ganska onödigt ändå då dom dels redan köpt up en annan streaming tjänst + har ett ganska stort bibliotek i iTunes redan, om nu Apple gör en streaming tjänst som inte är Apple prissatt, så ja, stackars Spotify.
Köper Spotify och stryper ner det till streaming soda à la LALA - Nej, så dumma är de ju inte - Apple är snälla. Hoppas som alltid på --> Pheta Apple Losslessers till salu och "Lossless+" ->24-bitars.
Tomorrow - the day when the machines (at Apples brandspanking new datacenter) takes over:cool:
M$ run and hide
Twitter / Mark Otto: Aside from the iTunes anno ...
Apple-anställd som noterat något jag noterade nyss på hemsidan...
Bra iakttagelse!
I hans twitter-profil står det i alla fall att han jobbar på twitter.
Han kanske jobbar dubbelt? Kan ju inte ta så lång tid att designa lite UI för twitter. Forstall jobbar ju där nu också.
Rimligtvis borde väl iOS 4.2 släppas tycker man. Sedan tror jag det kommer bli en besvikelse som nästan alltid nu för tiden. Apple har inte levererat i nivå med sina PR-texter på länge nu.
Tillägg: Att man får streama låtar man en gång köpt låter som något musikbolagen borde tillåta rätt enkelt.