Måste vara jobbigt för en sån kille att öht leva.
Idag är ju tatueringar socialt accepterat och alla accepterar det med undantag av en och annan dinosaurie. Som jag skrev högre upp skall man nog vara beredd på att man möter oförstånd, ren dumhet och en hel container full med fördomar.
För en del spelar det liksom ingen roll vad man är, skejtare, tatuerad, lajvare eller har en ring i ögonbrynet. Alla över en kam bara! Tjoff! Alla som inte är som jag skall dö.
Nån jävla ordning får det ju va!
Roligt ändå
"ett bevis på att innehavaren är obildad, ytlig, smaklös, billig, trashig, banal samt – beroende på kön – slampa respektive kriminell"
Jag har ca 140 i IQ, anses ofta vara alldeles för "djup" och nördig.
Smak? Tja, ni som känner mig vet att jag vägrar ens ta i eller ens använda fula saker. Billig? Tja, datorn jag tittar på nu kostar ca 25 000 :- ...
"trashig", jo jag äger ett par insletna Jeans kanske... men i övrigt, näää.
Banal? Jag är nog mera fack-TV, facklitteratur och "läsa på" än vad han är.
Kriminell? Vafan, vara kriminell är ju en LÄTT grej, bara sno och roffa åt sig. Snarare genomhederlig och lever just nu på Studielån - vilka jag tänker betala tillbaka.
Jag kan också bada med bögar utan handduk, jag respekterar och BOR bland muslimer, jag har vänner som är lesbiska - de lever feministisk teori och inte bara diskuterar den, jag har LITE svårt för fotboll, deklamera Heidenstam låter lite 1800-tal sådär så det skiter jag i...Jag kan däremot redogöra för väldigt mycket inom teoretisk fysik, astronomi och jag har en utvecklad empatisk förmåga.
Jag har dessutom fyra tatueringar.
raderat ett par rader här... jag är snäll istället.
Det är den här prisbelönte mannen som ligger bakom:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jens_Liljestrand