Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad försenas ytterligare i Sverige?

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-28 10:15
Ursprungligen av Fitinghoff:

Någon här på 99 som har jobbat med betan? Vore intressant att höra lite. Misstänker att det kommer att ge Paddan lite av ett nytt liv.

Kolla den här tråden: http://www.99.se/notiser-ipod-iphone/280668-foersta-betaversionen-ios-4-2-ute-nu.html

Vet inte hur länge, men först idag iaf för mig, så finns nu ipad som egen del i svenska appstore precis som i den amerikanska affären. Är sällan inne i appstore på datorn så vet inte om den funnits länge. Annars lär vi väl få se ipaden snart i Sverige, så inga mer förseningar!

Ursprungligen av poseidon84:

Vet inte hur länge, men först idag iaf för mig, så finns nu ipad som egen del i svenska appstore precis som i den amerikanska affären. Är sällan inne i appstore på datorn så vet inte om den funnits länge. Annars lär vi väl få se ipaden snart i Sverige, så inga mer förseningar!

Oj, det var ett bra tag sen det hände, så det är inte nytt.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-11-18 07:58

Däremot så verkar apple store vara nere nu

Ursprungligen av mcrj:

Däremot så verkar apple store vara nere nu

inte för mig...

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-11-18 08:16

Skumt kommer in på huvudsidan men inte i store står bara oops file not found

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2010-11-18 08:19

Temporärt kanske... För nu fungerar det [igen]!

Det verkar funka från och till.

Jag tror det går så dåligt så de håller på att avveckla verksamheten...

Ursprungligen av theplague:

Jag tror det går så dåligt så de håller på att avveckla verksamheten...

Precis! Med 50 miljarder i cash är det kanske frestande att bara dra.

"We've only sold seven Beatles tracks! Our customers have no taste, and I don't mean that in a small way."

Steve sveper med handen över Apples interna kill-switch (multitouch alu unibody) och iförda lösskägg smyger ledningen ut till Steves privatjet, lastat till bredden med dollars och bara försvinner typ.:D

  • Medlem
  • Sävedalen/Partille/Göteborg
  • 2010-11-28 20:21

MacForum, Göteborg, annonserar

Kommer kanske på tisdag?

Bifogade bilder från deras hemsida samt en av deras fyra annonser i dagens Teknik & Trender-bilaga i GöteborgsPosten.

  • Medlem
  • 2010-11-29 09:16
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 17:33

Såg en viss Mac-affär få en liten leverans av några Pallar idag... Det luktar iPad

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-24 17:37
Ursprungligen av WELiN:

Såg en viss Mac-affär få en liten leverans av några Pallar idag... Det luktar iPad

Luktar gott då förstår jag

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-11-24 18:05
Ursprungligen av WELiN:

Såg en viss Mac-affär få en liten leverans av några Pallar idag... Det luktar iPad

Du behöver inte vara blyg med att meddela mig i PM vilken butik du syftar på!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-24 18:31
Ursprungligen av zinned:

Du behöver inte vara blyg med att meddela mig i PM vilken butik du syftar på!

Det är en hemlis!

Jag tror vi tillfälligt låser den här tråden och fortsätter i Möjlig svensk iPad säljstart fredag 26 november

Sen om det inte skulle sig visa stämma så blir den här tråden aktuell igen

Ursprungligen av Adrian B:

Jag tror vi tillfälligt låser den här tråden och fortsätter i Möjlig svensk iPad säljstart fredag 26 november

Sen om det inte skulle sig visa stämma så blir den här tråden aktuell igen

Ja, det blev ju inte 26 november, så då fortsätter vi i den här tråden igen.

/Mod

Japp. Nu håller vi tummarna för nästa vecka

  • Medlem
  • International user
  • 2010-11-26 10:16
Ursprungligen av Adrian B:

Japp. Nu håller vi tummarna för nästa vecka

Hoppet är det sista som dör.

//Rob

Jag tror jag sticker till Ecuador och köper en iPad.. Var där för 15 år sedan över jul/nyår. Helt fantastiskt!

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Jag tror jag sticker till Ecuador och köper en iPad.. Var där för 15 år sedan över jul/nyår. Helt fantastiskt!

Alltid en bra anledning att åka nånstans

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Jag tror jag sticker till Ecuador och köper en iPad.. Var där för 15 år sedan över jul/nyår. Helt fantastiskt!

Låter Ql iofs, men somliga säljer den faktiskt i Sverige redan nu:
CyberPhoto - Digitalkameror, videokameror och fototillbehör. Personlig service på nätet!

(f-n, gick inte att länka till exakt rätt sida, men 32 GB WIFI + 3G uppges finnas i lager. Andra varianter står 1 dec som lev datum...)

Alltså, den borde ju dyka upp snart med tanke på att det inte verkar vara några flaskhalsar kvar i tillverkningen. Om de inte väntar sig en drastiskt ökad försäljning i och med julshoppingen? Vore i vilket fall synd om det drog ut ännu mer på tiden, eller om den här iPad-generationen inte kommer hit alls.

  • Medlem
  • 2010-11-26 16:45

Den måste släppas nästa vecka. De ville inte ha rea första dagen, idag på Black Friday. Släpps den inte innan jul är det kört. iPad 2 kommer väl i jan-feb 2011.. Och HUI lär ju framstå som jubelfånar om årets julklapp inte gynnar svensk handel utan måste importeras...

Ursprungligen av danjo:

Den måste släppas nästa vecka. De ville inte ha rea första dagen, idag på Black Friday. Släpps den inte innan jul är det kört. iPad 2 kommer väl i jan-feb 2011.. Och HUI lär ju framstå som jubelfånar om årets julklapp inte gynnar svensk handel utan måste importeras...

SURFPLATTAN är årets svenska julklapp. Ipaden är bara en av de olika surfplattor som finns

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-11-26 19:08
Ursprungligen av PeeMaN:

SURFPLATTAN är årets svenska julklapp. Ipaden är bara en av de olika surfplattor som finns

Ja, den som vill kan ju köpa sig en annan "surfplatta"

  • Medlem
  • 2010-11-27 07:16
Ursprungligen av PeeMaN:

SURFPLATTAN är årets svenska julklapp. Ipaden är bara en av de olika surfplattor som finns

Ja, och Hyundai Atos räknas ju formellt sett som bil...

Bevaka tråden