Jag ägde ju mactorget.nu domänen ett tag och mätte trafiken. Vi har mer än 50 gånger så mycket besökare som den sajten någonsin haft (vi har haft 239.000 unika besökare senaste 30 dagarna).
Men du har rätt. Och jag har en idé. Återkommer
Ide´:) smaka på det ordet mmmmm... jag har också en hel radda ideer efter många år av försäljning
Det måste finnas plats för en tredje spelare på annonsmarknaden Björnström, bredvid blocket och tradera.
Konsten är att lägga upp det så man kan ta betalt.
Blocket och tradera tjänar kosing inget snack om annat. tradera kan i längden bli lite "smådyra" med sina provisions avgifter som lätt sticker iväg med slutpriset av aktuell auktion.
Helt klart är "auktions" konceptet att föredra framför fasta priser. Så långt är jag på banan.
Folk är som "galna" i detta betygs system dvs. positiva osv.. precis som om dom vill kompensera för lathet under sina skolår Dom vänder ut och in på sina liv och sina bostäder i jakt på prylar att sälja .
Icke att förglömma men dock så viktigt är den "sociala" biten som dessa auktioner skapar, som kanske inte alltid på direkten kan mätas i kronor och ören, men som långsiktigt skapar trogna och långsiktiga affärsrelationer.
Samtidigt tycker jag att du varit för snäll Martin, ta betalt för länkningar till tradera och påvisa för ägarna av tradera vilken "kraft" 99.se utgör både när det gäller köpkraft och kompetens kraft.