Jag betalade ingen frakt för min iaf, möjligt att dom ändrat det nu. I mitt fall debiterade dom mig för mycket, så jag fick ett mail där jag fick tillbaka 23.37 pund. Har inte loggat in på internetbanken ännu och tittat (Swedbank har ju haft problem)
Ja, man måste tydligen registrera den, fast det verkar vara lite debatt om huruvida det kommer fungera ändå eftersom det finns många sätt att identifiera i vilket land man befinner sig.
Är rätt sur för App Store faktiskt, dom skeppar till sverige men det är otroligt få apps dom är tillgängliga här eftersom du även om du ger ut gratisapps kan bestämma i vilka länder dom får finnas (på samma sätt som elaka apple mao) - det betyder att linkedin som jag använder ofta exempelvis inte finns, (däremot kan jag synca mina linkedin kontakter) samt inte heller twitters officiella app.
Cards är däremot en fröjd att jobba med, det är sjukt snabbt (har haft 10 program igång samtidigt, varav några spel och att hoppa mellan programmen är otroligt snabbt, bra mycket snabbare än min iphone 4g)
hinner inte skriva så mycket mer innan helgen, har ju ett jobb o sköta också