Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
För stunden känns det som det vore läge att flytta fram puben till efter nyår. Det är troligen större chans att vi blir fler då, dessutom har jag egentligen en grej på onsdag den 8/12 som jag vill vara med på - förutom pub'en - vi kan också kanske flytta puben till en tisdag eller torsdag om det funkar för Er andra.
Jag föreslår några datum - onsdagar - i januari o ni talar om vilket som passar bäst: 5, 12, 19, 26
Hm vad trevligt att vi blir några stycken. Hedman har väl nästan nyligen ökat på familjen igen så det kan kanske vara lite svårt att rycka honom från hemmet men försöka går ju alltid. Jag skulle gärna se att vi kunde träffas tidigare än 18. Jag har en sak jag måste vara med på från 19.30 - sista danskurstillfället före juluppehållet
Hm vad trevligt att vi blir några stycken. Hedman har väl nästan nyligen ökat på familjen igen så det kan kanske vara lite svårt att rycka honom från hemmet men försöka går ju alltid. Jag skulle gärna se att vi kunde träffas tidigare än 18. Jag har en sak jag måste vara med på från 19.30 - sista danskurstillfället före juluppehållet
Traskar hemifrån om en kvart eller så. Vi kan ju se om vi kan får bordet bakom baren (är som i ett eget rum). Man sitter bättre där om man vill äta vilket jag nog siktar på. Tar med mig Touch'en.
Vi var ju de första som var på plats men hur blev det med eftersläntarna som skulle komma efter halv åtta? Mattias? Sidde? Gustaf? - Hade ni en egen pubkväll efter vår eller...?