Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar till iPad ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte använda min relativt oanvända iPad på en bussresa för att titta på en film jag lagt över, men när jag kopplade in mina iPod Touch lurar så hördes ingenting och ljudet spelades ur högtalaren.

Vad är det för krav på lurar till iPaden ?

LCR

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-28 21:13

Det ska fungera att använda både vanliga lurar samt lurar du använder till iPhonen.

Ursprungligen av 20hz:

Det ska fungera att använda både vanliga lurar samt lurar du använder till iPhonen.

Konstigt, för jag hörde ingenting i iPod-lurarna och ljudet spelades upp som vanligt. Får väl kolla med lite olika lurar så det inte är fel på den...

LCR

  • Oregistrerad
  • 2010-11-28 21:45

De kan vara lite tröga att trycka ner, förmodligen har de inte bottnat.

Ursprungligen av Iphone77:

De kan vara lite tröga att trycka ner, förmodligen har de inte bottnat.

Gjort den tabben flera ggr nu i vinterkylan.
i med lurarna, ner med iPhonen i innerfickan, på med vantar, hissen framme, kliver ut, trycker på lurkontakten....

... ingenting.

Av med vantar, öppna jacka, ficka fram lur, TRYCKA I lurarna... reverse process...

Gnnnnnn!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-28 22:22

Jag köpte ett par Sony Ericsson Bluetooth lurar,

Funkar klockrent och så är de såååå snygga, smidiga och lätta.... Helt i Apple klass.

Sony Ericsson HBH-IS800 trådlös stereohörlur | Stereohörlur med Bluetooth™

Skönt att slippa sladdar, sen kan ju paddan ligga kvar i väskan om man tex bara vill lyssna på radio, eller en ljudbok mm.

/jokers

de var snygga. Går att få för runt 600:- med enligt prisjakt....

1
Bevaka tråden