Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iphone 4 kameraproblem

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en väldigt ny iPhone 4 16gb. Och första dagarna funkade kameran men nu när man går in i kameran så är det bara den där svarta grejen som brukar vara där och det går inte att klicka på nån knapp bara knappen där man kommer till sparade bilder. Kameran funkar när man går in i en annan app. Jag har precis återställt den till iOS 4.2.1 men den funkade inte heller när jag hade iOS 4.1 och det var det iOSet jag fick den med. Vet nån vad jag kan göra med den för jag vill inte lämna in den.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-11-27 10:48

Fick också en iPhone 4 med trasig kamera. Blev värre och värre, sen slutade den fungera helt och hållet.

Var bara att lämna in den, och få en sprillans ny.

Är den bunden till någon operatör?

Telia har nog fortfarande kvar sin 24h.grej på det, man får den utbytt.

Den är bunden till 3.

• Medlem
  • International user
  • 2010-11-27 11:27
Ursprungligen av ipodnörd:

Jag har en väldigt ny iPhone 4 16gb. Och första dagarna funkade kameran men nu när man går in i kameran så är det bara den där svarta grejen som brukar vara där och det går inte att klicka på nån knapp bara knappen där man kommer till sparade bilder. Kameran funkar när man går in i en annan app. Jag har precis återställt den till iOS 4.2.1 men den funkade inte heller när jag hade iOS 4.1 och det var det iOSet jag fick den med. Vet nån vad jag kan göra med den för jag vill inte lämna in den.

har du gjort en restore utan backup?

Nej jag tog en backup och restorade till den backupen och har all musik och alla appar kvar i iphonen nu

• Medlem
  • International user
  • 2010-11-27 12:40
Ursprungligen av ipodnörd:

Nej jag tog en backup och restorade till den backupen och har all musik och alla appar kvar i iphonen nu

Gör en utan då.

har gjort restore utan backup och det funkar

LOL... efter typ några minuter så funkar inte kameran....

Då har du väl gjort de saker man som vanlig kund kan göra.

Du får nog lämna in den.

Gå inte och dra på det och vänta. Är du snabb och gör det "utan skäligt dröjsmål" är det lättare få en ny än en reparation t ex.
Är den väldigt ny hade jag stått på mig i den har betett sig sedan dag1; då skall du få den utbytt.

Ju längre du väntar, desto mindre chans få en utbytes. Istället blir det då kanske fem veckor fram och tillbaka till Anovo...

så har lämnat in den nu får se vad som händer

Då får vi se hur lång tid det tar. - och om du får en ny eller om den skall ta den långa vägen runt Anovo ...

Hoppas du inte haft en blöt servett i samma rum - för då har fuktsensorn löst ut

såklart så har dom skickat den till anovo och nu på hemsidan så står det:
aktuell status: lämnat butik

1
Bevaka tråden