- emmerj
- Medlem ●
- Nacka
Ägt min första mac nu i 2 veckor lite drygt.
Varför har man inte bytt tidigare?
Hur gjorde du för att få det att se ut så?? Vill ha!:)
aaaah relaxing times...
Just tillfixat i Pixelmator...
Bilderna är hämtade här: Cool! Actual iPhone 4 CAD drawings - Core77
Här är mitt skrivbord
Ingen större förändring här. Kör fortfarande med fantastiska bilder från Nasas APOD arkiv. Fast ni kan också se vilka bilder som finns på de övriga skrivbordsytorna i den öppna Hyperspaces-menyn i överkanten. Bland annat en avlägsen släkting till min Avatar-figur
Just för dagen råkar dockan vara fullsmockad med öppna Pages-dokument...:p
Edit:
Blev dock plötsligt så inspirerad av kalle94's skrivbord allra överst på denna sida att jag skrev in orden "dojo wallpaper" i Safaris sökfält och hittade detta: Matrix Dojo Wallpapers, Matrix Dojo Myspace Backgrounds, Matrix Dojo Backgrounds For Myspace
...o bytte bild tillfälligt på det primära skrivbordet...
En notering: när dockan är så full med dokument så funkar inte Exposé-översikten. Antar att det ryms på skärmen
Tänkte att det är läge igen för att publicera hur mitt skrivbord ser ut just nu. Here goes:
Snygg! Vart har du hittat?
Dags för en liten uppdatering!
Har du OnLive? Hur lyckas du med det, är inte det US only?
Har du OnLive? Hur lyckas du med det, är inte det US only?
Tydligen så har det börjat funka överallt..
Kör just nu med: Stargazer Desktop Wallpaper | Flickr - Photo Sharing! Finns för iPad/iPhone me'!
Inga nya ikoner än. Kör med samma set som tidigare men jag har börjat göra mitt skrivbord lite juligare :D. Julgranen är ett program som heter X-Mas Tree o snön skapas av ett program som heter Snö. Är osäker på om något av programmen går att få tag på längre, "snö" är från 2006...
Bilden tog jag nere i stan under förra vintern som var snö och isrik. Nu när jag postar detta snöar det ungefär lika rikligt utanför fönstret som på bilden...
Inga nya ikoner än. Kör med samma set som tidigare men jag har börjat göra mitt skrivbord lite juligare :D. Julgranen är ett program som heter X-Mas Tree o snön skapas av ett program som heter Snö. Är osäker på om något av programmen går att få tag på längre, "snö" är från 2006...
Bilden tog jag nere i stan under förra vintern som var snö och isrik. Nu när jag postar detta snöar det ungefär lika rikligt utanför fönstret som på bilden...
Angående programmet Snö: Försöker du framkalla ett epilepsianfall eller? Blir det inte väldigt enerverande efter två minuter?