- livi
- Medlem ●
- Sundsvall
Jag brukar fixa bokningar, men är det någon annan som frivilligt ställer upp så får ni gärna göra det
Min plan är att komma, men med två småbarn hemma blir alla kvällsplaner mer eller mindre osäkra, därför skulle det vara bra om någon annan hade huvudansvaret denna gång.
Kan ta på mig det jag, men eftersom jag inte varit på Bishops i Umeå tidigare (då jag bodde här under studierna hade jag inte åldern inne).
Skulle jag boka något som heter Biblioteket för ca 10 personer som det ser ut nu då.
Kontaktar de under morgondagen, invändningar tas innan det;)
Kan ta på mig det jag, men eftersom jag inte varit på Bishops i Umeå tidigare (då jag bodde här under studierna hade jag inte åldern inne).
Skulle jag boka något som heter Biblioteket för ca 10 personer som det ser ut nu då.
Kontaktar de under morgondagen, invändningar tas innan det;)
Perfekt! Ja, det kallas Biblioteket, det är det innersta rummet på puben där vi brukar hålla till.
Eftersom Bishops är ganska litet och det finns en risk för att vi inte får plats där tycker jag vi väljer Allstar som backupalternativ. Det är inte lika mysigt, men det är stort så vi borde få plats och ligger bara tvärs över torget. (Och vi har haft macpubar där förut.)
Perfekt! Ja, det kallas Biblioteket, det är det innersta rummet på puben där vi brukar hålla till.
Eftersom Bishops är ganska litet och det finns en risk för att vi inte får plats där tycker jag vi väljer Allstar som backupalternativ. Det är inte lika mysigt, men det är stort så vi borde få plats och ligger bara tvärs över torget. (Och vi har haft macpubar där förut.)
Taget!
Ändrade planer livi, du behöver inte boka: Vi (kemppe och jag) har bokat bord i mitt namn (Adrian Bengtson) för 12 pers i biblioteket till klockan 18.30. Vi ville inte vänta till imorgon för då kunde det vara för sent.
Vi har 9 personer på listan och därmed är det 3 platser kvar. Det är inget som hindrar att det blir fler, men vi kan inte garantera plats för dessa (vi klämmer ju ihop oss så gott det går förstås). Så först till kvarn på dessa tre platser...
Bishops vill gärna veta vad vi ska äta när vi är en sådan stor grupp, så kolla in menyn på hemsidan skriv här i tråden senast tisdag vad ni planerar att äta. Ingen blir utan mat även om ni inte anmäler det, men det är schyst mot Bishops för att de ska kunna planera bättre.
Idag ska vi ringa och meddela vad vi ska äta. Fyll i listan vad ni vill äta.
Fredrik du får bekräfta om du ska ha raggmunkar, för du frågar ju bara om det finns, inte att du tänkt äta det
Adrian
Markus - Bishops Vegetarian Burger
Henrik (livi) - Bishops burger
Mats Olov - Västerbottensostpaj
Jonas (Jetwash) - Bishops burger
Leftrustle
Kemppe - Bishops burger
Corpset
Staed - Bishops burger
Narogh (kommer senare)
Fredrik Sigbjörn
Har de raggmunkar på menyn i Umeå?
Jag har nu ringt och meddelat att vi ska ha 5 bishops burger, 1 bishops vegetarian burger, 1 västerbottensostpaj och 1 raggmunk.
Det är 8 av 12. Övriga får beställa på plats, om ni inte meddelar nu under eftermiddagen här i tråden. Då kan man komplettera beställningen ikväll. Jag har bara möjlighet att ringa före kl 19, sedan är jag upptagen resten av kvällen.
Hejsan, jag tänkte också komma förbi, hoppas på att det funkar trots att jag blir den olycklige nr 13