Hej,
Robin var namnet. Kommer från södra Sverige och har nu kommit hit för att söka inspiration och hjälp vid behov. Jag studerar till IT-tekniker på universitetsnivå. Dessvärre alldeles för mycket Windows på programmet, men det försöker jag väga upp för i det privata.
Köpte min första mac för ungefär ett år sedan, en begagnad Macbook pro. Har sedan några månader tillbaka även stoppat i en Intel SSD i den, att säga annat än att jag trivs vore ju lögn! Det har tydligen speglat av sig då inte långt efter att jag köpt min fina silverfisk så kom även flickvännen stolt hem med en Macbook. Inte långt efter detta så blev det iPhone 4 för henne, och nyligen så även för mig! Har aldrig förstått grejen med iPhone, men har nu insett hur pass bra Macen och iPhonen matchar varandra! Det förlorade sonen har kommit hem!
Fick även min far att komma över till den ljusa sidan under mellandagsrean med en ny fin iMac. Detta var egentligen anledningen till att jag skapade mig ett medlemskap här, för att kunna ha möjlighet att få hjälp att konvertera en gammal räv som suttit med PC sedan DOS.
Tack för att ni tar er tid & god fortsättning på det nya året!