Hej!
Jag har en iPhone 4 med iOS 4.1 med Limera1n som JB (Greenpois0n funkar inte för mig).
Problemet som står i topicen är ganska ny och och har under längre tid haft telefonen JBad då jag är i behov av dem diverse applikationer jag använder idag eller vill ha för möjlighetens skull. Där är (som jag har upptäckt) 3 applikationer som inte fungerar som dem ska, även vid ominstallation och omstarter så sker problemet likadant.
Dom program som gör detta är Facebook, eBay Mobile och Qiozk - tidigare fungerade dessa program felfritt, men inte nu längre och jag vet inte varför. Jag har även utfört 2st "tomma" (nyformaterade) återställningar. I Facebook så kommer så långt att jag skriver in min inloggning och klickar på Ok/Klar och sen hänger sig, i eBay kommer jag till användaravtalet där jag klickar på Accept som sen hänger sig och sist har vi Qiozk där jag bara startar programmet så tonar bilden ner lite och stannar där.
Varför händer detta?
Här är en lista över Cydia program jag har installerade och funkat fint sedan en god tid tillbaka.
Action Menu
Adblocker
AppSync
CyDelete
Cyntact
DisplayOut
Elert
EZDecline
FolderEnhancer
Five-Column Springboard
Fullscreen for Safari
GPower