Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får jag tillbaka mitt bibliotek i Itunes och min Iphone?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mitt bibliotek i Itunes är tomt och Ipod i telefonen tom men när jag ansluter till Itunes ser jag att telefonen är laddad med 11,6 GB musik (nertill i kapacitetsraden)
Följande inträffade: jag laddade ner en ny programversion och i processen med att ladda ner musiken blev det något fel med quicktime. Det slutade med att jag fick installera om programmen med resultat som ovan... Ser inte att min säkerhetskopia ligger kvar, dvs den jag gjorde före nerladdningen av ny programversion.
Var finns min musik?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-01-16 21:07

Har du installerat om iTunes också? Annars hade du bara kunnat synka en gång till, det var ett vanligt problem.
Köra restore från din backup?

Hej Kenjon,

Jag fick ladda om även Itunes och har förstås ingen backup

Ursprungligen av malberta:

...jag laddade ner en ny programversion...

En ny version av vad? iOS? iTunes?

Ursprungligen av malberta:

...och i processen med att ladda ner musiken blev det något fel med quicktime...

Vilken process? I samband med programuppdatering görs ingen nerladdning av musik.

Och berätta gärna lite mer bakgrundsinformation, t.ex:
- Vilken iOS-version?
- Vilken iTunes-version?
- Vilket operativsystem?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

- Vilken iOS-version?
- Vilken iTunes-version?
- Vilket operativsystem?

Senaste iOS.
Senaste iTunes.
Windows 7.

Förstår att jag uttryckte mig lite oklart. Jag menar synkning av musiken från biblioteket till min Iphone4
Finns det någon chans att återsskapa musiken om den bara syns i kapacitets fältet?

Senast redigerat 2011-01-17 08:44
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-01-17 08:25

Det finns program för att läsa av musiken och lägga in den i iTunes igen. Jag kör inge' Windows så jag kan inte hjälpa dej där. Men Google kan. Kanske är svårt eftersom din iPod är tom också...
http://www.google.se/search?q=copy+fr.o.m.+iPod+to+iTunes&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv&client=safari

Jag har fixat citatet i inlägg #5. Skriv inte in egen text mitt inne i citatet. Det blir väldigt svårläst, i det närmaste obegripligt.

/Mod

Är du säker på att låtarna är borta från datorn? Du har kanske råkat skapa ett nytt bibliotek (som nu ser tomt ut), men låtarna ligger kanske kvar på hårddisken ändå...

1
Bevaka tråden