Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Önskar en högtalare som man kan ansluta via dockkontakten, ungefär som man kan göra med den här mikrofonen:
När jag går till tvättstugan måste jag ha musik för att överleva och då är det ingen höjdare att spela upp genom iPhonens interna högtalare och det borde ju finnas någon skön högtalare man kan ansluta på detta sättet.
Felet med hörlurar är att de har sladd. Har du provat att hänga upp tvätt med en sladd hängandes framför händerna?
Och har de inte sladd är de oftast ganska dyra, >1200. Och fördelen med att ansluta via dockkontakten är dels sladd (återigen), samt att behovet av batterier minskar.
Felet med hörlurar är att de har sladd. Har du provat att hänga upp tvätt med en sladd hängandes framför händerna?
Och har de inte sladd är de oftast ganska dyra, >1200. Och fördelen med att ansluta via dockkontakten är dels sladd (återigen), samt att behovet av batterier minskar.
Jo jag har kläder på mig. Var fick du det ifrån och hur är det relevant? Sladdar framför armarna när man står och hänger upp grejer är oavsett handikappande och jag är inte intresserad av det.
Jo jag har kläder på mig. Var fick du det ifrån och hur är det relevant? Sladdar framför armarna när man står och hänger upp grejer är oavsett handikappande och jag är inte intresserad av det.
Jag tror du missförstod, han menade ju att du kunde ha sladden till hörlurarna innanför tröjan när du hänger tvätten så kommer du inte ha problemet som du tidigare beskrev.