Korrigering: Jag har precis (här på forumet) hittat en sajt som gör samma som shopperlister men som verkar klart bättre: Testa koplistan.se
Hej!
Jag har letat som en galning och äntligen hittat appen med en för oss perfekt inköpslista. Det händer hur ofta som helst att min fru skickar sms när jag är på väg från jobbet och ber mig köpa några saker i affären. Väl där kommer 2-3 st kompletterings-sms. För mig är det svårt att bocka av i ett sms och hon har ingen iphone...
Lösningen: shopperlister.com !
Hon kan skapa en inköpslista där (via hemsidan). Vi båda kan komplettera den efter hand. Jag kan enkelt bocka av saker jag handlat (det finns även kategorier samt butikssortering för vissa få större butiker, typ ica maxi). Om hon lägger till poster medan jag är i affären ser jag dem direkt efter en uppdatering (vilket sker varje gång jag bockar av saker, korrigering: samt trycker "bekräfta-knapp"). En bra sak är också att man först bockar av saker, och därefter trycker en "bekräfta-knapp" som tar bort alla förbockade saker från listan.
Priset då? GRATIS !!