- Björnström
- Medlem ●
- Stockholm
Läs hela artikeln här: http://www.99.se/content.php?r=2403-Favorit-i-repris-99mac-klistermärke-till-bilen
Fruktansvärt kaxig sak att ha i bakrutan!
Ska bli jättekul när dekalerna landar hos medlemmarna och dom första bilderna kommer upp här
Nu har jag en jättebra ursäkt att köpa en bil också!
Usch och fy, hur kan du vara så politiskt inkorrekt ?!
Att köpa bil är väl inget politiskt beslut? Möjligen vilken bil (eller ffa vilken sorts framdrivning) skulle möjligen kunna sträckas till något "politiskt"...
Köper bil gör man väl av behov, eller möjligen intresse. Men nu var det ju en massa smileys här också
Att köpa bil är väl inget politiskt beslut? Möjligen vilken bil (eller ffa vilken sorts framdrivning) skulle möjligen kunna sträckas till något "politiskt"...
Köper bil gör man väl av behov, eller möjligen intresse. Men nu var det ju en massa smileys här också
Jag tror inte du riktigt förstod ironin i mitt inlägg...
Som Stockholmspolitikerna säger när norrlänningarna klagar på bensinpriser och försvinnande bensinmackar; "Jag har ingen bil jag åker tunnelbana!"
Jag tror inte du riktigt förstod ironin i mitt inlägg...
Som Stockholmspolitikerna säger när norrlänningarna klagar på bensinpriser och försvinnande bensinmackar; "Jag har ingen bil jag åker tunnelbana!"
Nej det missade jag totalt, trots att jag såg smileyn. Sorry!
Skönt att du hjälper till och skapar "världens seriösaste forum". Jag hatar folk som försöker skoja till det.
On topic. Mit förslag till ny slogan: "Min dator är snyggare än din bäbis" alt " Min dator funkar" alt "Once you go mac, you don´t go back"
Kanske dags för en ny tävling (dvs en ny slogan) när de här tar slut?
Javisst! Har du något bra förslag redan nu?
Klistermärkena börjar bli klara så passa på att beställa nu - det finns fortfarande märken kvar!
Så här beställer du
Maila till order@99.se med titeln "klistermärke" och din adress samt användarnamn.
Min tanke också...
Tyvärr är det förbjudet att ha egna märken där (gäller både den främre och bakre skylten). Ger böter av konstapel blå.
Tyvärr är det förbjudet att ha egna märken där (gäller både den främre och bakre skylten). Ger böter av konstapel blå.
Det säljs dekaler ganska friskt på Tradera bl.a. but I hear ya!