Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grilla med din iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-08 14:50
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-02-08 16:26
Ursprungligen av ;:

Haha, att det finns mycket sjuka tillbehör för apple produkter visste jag om, men det här tar nog priset!

Ursprungligen av ;:

Va, jag tyckte det var fiffigt. Då kan man ju sitta och se på TV utan att behöva spring till ugnen stup i kvarten.

Ursprungligen av ;:

Och tänk att slippa sladden som ska ut genom ugnsluckan.

Ursprungligen av ;:

Fast nu ser jag, man slipper inte sladden.

Jag har en och väntan till grillsäsongen är lång. Har testat lite hemma och iGrill funkar bra, efter senaste uppdatering av programvaran. Första versionerna tappade kontakt med iGrill-enheten när paddan eller iphonen gick i skärmlåsläge. Nu funkar det bättre. Fortfarande har programvaran en hel del kvar att bena ut (designmissar) men det tar sig så sakteliga. Den kan göra en prognos om ungefär när önskad temperatur uppnås och man får (på paddan) en tjusig temperaturkurva. Ångrar att jag inte beställde en extra givare, då kan man monitorera två temperaturer samtidigt.

Ursprungligen av ;:

Skulle vilja ha en när jag bakar bröd, men 100 dollar är lite väl mycket tycker jag. jag har en billig sak som piper på ønskat temperatur.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-02-09 10:24

Skall nog investera i en sådan här. Perfekt när man ligger i hängmattan med en öl och väntar på att steken skall bli klar

Ursprungligen av MatsOlov:

Perfekt när man ligger i hängmattan med en öl och väntar på att steken skall bli klar

Exakt så har jag tänkt! Tyvärr är bara ett av mina träd rejäla nog för hängmatta. Har planterat ett på lämpligt avstånd med det är för pirigt ännu.

1
Bevaka tråden