Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 4 Kalender - Aktiviteter

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Västerås
  • 2011-02-14 16:43

Finns det något man kan göra för att visa sina aktiviteter från iCal i iPhone 4 med MobileMe?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-02-14 21:53
Ursprungligen av B843186:

Finns det något man kan göra för att visa sina aktiviteter från iCal i iPhone 4 med MobileMe?

Öhhh, ja... Har du lagt in dina MobileMeuppgifter i Inställningar, Epost, kontakter, kalender? Bara att slå på vad man vill synka.
Men jag antar att jag inte förstår din fråga.

• Medlem
  • Västerås
  • 2011-02-15 16:47
Ursprungligen av kenjon:

Öhhh, ja... Har du lagt in dina MobileMeuppgifter i Inställningar, Epost, kontakter, kalender? Bara att slå på vad man vill synka.
Men jag antar att jag inte förstår din fråga.

Har gjort så ja men du förstår nog inte riktigt min fråga nej.
Mina vanliga kalenderhändelser skickas ut till telefonen men sådant du lägger till i iCal som uppgifter skickas inte med vare sig du använder MobileMe eller synkar manuellt!

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-02-16 00:06
Ursprungligen av B843186:

Har gjort så ja men du förstår nog inte riktigt min fråga nej.
Mina vanliga kalenderhändelser skickas ut till telefonen men sådant du lägger till i iCal som uppgifter skickas inte med vare sig du använder MobileMe eller synkar manuellt!

Det gör mina...
Provat att ta bort kalendern och lägga till den igen (i datorn)?

• Medlem
  • Västerås
  • 2011-02-16 19:50
Ursprungligen av kenjon:

Det gör mina...
Provat att ta bort kalendern och lägga till den igen (i datorn)?

Hjälper inte provat lagt in kalendern på MobileMe igen i telefonen & den tar bara det från iCal som är aktiviteter men inte saker som är inlagda som uppgifter

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-18 01:16

Har samma problem som B843186 och aktiviteterna dyker varken upp i kalendern på iPad eller iPhone.

//Hans

1
Bevaka tråden