- xtrem
- Medlem ●
- Stockholm
Vi lottar nu ut en Little Black Book vol. 4 från Pad & Quill som vi tidigare testade.
Allt du behöver göra att i kommentarsfältet nedan skriva vilken som är din favorit app på din iPhone. Posta gärna en länk till appen på App Store också.
För att kommentera behöver du logga in. Se gärna till att du har rätt mailadress i din profil också.
Vinnarens utses på fredag em. Om flera användare har skrivit samma app så sker en lottning mellan dessa personer. Juryn är vi på 99mac-redaktionen.
Läs hela artikeln här: http://www.99.se/content.php?r=2444-TÄVLING-Vinn-Little-Black-Book-vol.-4
High Noon - High Noon for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Visar vad iPhonen handlar om. Social interaktion med vänner, gyro, grafik, tillgänglighet, design och lekfullhet. Briljant helt enkelt.
Dropbox!
IMDb.
Twitter Twitter for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Ovärderlig när vi spelar bortamatcher (ishockey). Folk står med sina "nallar" och gör korta inlägg i klubbens gästbok, medan jag kan skriva näst intill live kommentarer matchen genom, om jag inte skriver statistik under spelet, för då sammanställer jag perioden i ett antal Twitter.
Det är många jag har som favoriter men den jag nog använder mest är VLC Remote för att spela upp filmer o annat som ligger på datorn
VLC Remote for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Hoppas fodralet passar till min iPod Touch G2 också
Min favoritapp är NanoStudio från Blip Interactive Ltd:
NanoStudio for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store
En hel studio i fickan
Week calendar
Week Calendar for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Valet stod mellan den och Dropbox, Twitter och Facebook.
AirVideo är min favorit.
Air Video - Watch your videos anywhere! for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Dropbox! Den har verkligen underlättat för mig att kunna jobba mobilt. Nu kan kan spara mina keynotes på ett ställe, men jobba från flera olika enheter. Här kommer jag lätt åt all information från min Mac, iPhone och iPad. Underlättar även för mig och mina kollegor i vårt dagliga arbete och vi kan snabbt byta stora filer i delade mappar. Min klara favorit!
Dropbox for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
För mig är det: Reeder for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Shazam, klockren!
Shazam for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Inte den mest nödvändiga appen , men kan tycka det är skönt att stänga av från allt annat ibland och försöka memorera fågelläten.