Hej,
Som rubriken lyder misstänker jag att jag har något konstigt problem med min MBP 13,3"
Vad som händer är det att då jag sitter och arbetar med min dator och jag utan att tänka på det inte använt mig av strömadaptern. När den stänger ner skall data som befinner sig i primärminnet skrivas över till hårddisken och liknande saker. Men när jag startar datorn med adapter igen så startar den om som vanligt bara och eventuell data sparas inte. Dessutom varnar den för att klockan inte är uppdaterad och den minns inte nätverksinställningar (jag får manuellt gå in på nätverket och fylla i lösen igen). Den genomför alltså inte uppstarten där den hämtar in förlorad data. Dessutom ligger det vid varje ny uppstart (jämt) en mapp som heter recovered files med en undermapp som heter "msoclip", är det word?
Någon som har en idé om vad problemet kan vara? Kan det vara så att det är något fel på batteriet och att det då inte varnar datorn för att det ska lagra på HDD precis innan nedstängning eller kan det vara något annat mindre batteri... Förslag?
Tack på förhand