Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Medan förra generationens skärmar hängde med i en halv evighet var 24:an kortlivad. Varför? För hårdkonkurrens bland andra 24 skärmar?
Jag upptäckte inte detta förrän nu, när jag började drömma om en 13" MBP och 24" på kontoret. 27:an känns både onödigt stor för icke-mediarelaterat arbete och för dyr.
tror mer på att Apple förenklat genom att de inte har 24" imac längre. 27" skärmr köper de in i miljontal till iMac 27". Du kan säkert hitta en ny eller begagnad i bra skick 24" Apple skärm hos någon återförsäljare eller på eBay etc.
tror mer på att Apple förenklat genom att de inte har 24" imac längre. 27" skärmr köper de in i miljontal till iMac 27". Du kan säkert hitta en ny eller begagnad i bra skick 24" Apple skärm hos någon återförsäljare eller på eBay etc.
Sant. Jag skulle också vilja ha en Apple-skärm av just de anledningarna. Men när det skiljer över 3000 i pris känns det faktiskt som att det inte är värt det. Dell-skärmen är väl inte direkt ful, har anti-glare (smaksak) och ska enligt uppgift ha samma panel som Apples skärm. För mig blev det en Dell.