Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3Gs till 4G - SMS, bilder och appar följde inte med

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-03-05 10:50

jag började med att synka min 3gs till itunes och klickade då i att jag ville synka alla bilder och kontakter
när jag klickade i att jag ville synka program så ståg det att alla appar på iphonen kommer att ersättas med dom som fanns på datorn... jag har inga appar på datorn utan dom finns bara på iphonen... hur får jag över alla appar till min 4g?


sen stoppade jag i 4g och synkroniserade från säkerhetskopian... alla sms va borta och alla bilder följde inte med...

hur ska jag gör aför att få över allt?

jag sitter på en PC kan de vara det som är problemet?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-03-05 11:01

nu fick jag över programmen...

men resten av bilderna som finns på kamerarullen och alla sms följer fortfarande inte med :S??

Interpunktion och versaler kan göra livet enklare att förstå

  • Medlem
  • International user
  • 2011-03-05 14:12
Ursprungligen av GoliAth:

jag började med att synka min 3gs till itunes och klickade då i att jag ville synka alla bilder och kontakter
när jag klickade i att jag ville synka program så ståg det att alla appar på iphonen kommer att ersättas med dom som fanns på datorn... jag har inga appar på datorn utan dom finns bara på iphonen... hur får jag över alla appar till min 4g?


sen stoppade jag i 4g och synkroniserade från säkerhetskopian... alla sms va borta och alla bilder följde inte med...

hur ska jag gör aför att få över allt?

jag sitter på en PC kan de vara det som är problemet?

Använd Apples supportportal.

iPhone: Överföra information från din nuvarande iPhone till en ny iPhone

1
Bevaka tråden