Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jaha du menar så, alltså det finns ingen inställning för ikonfärg, alltså det jag menade var att själva ikonerna i inställningsrutan är numera i färg igen
Jaha du menar så, alltså det finns ingen inställning för ikonfärg, alltså det jag menade var att själva ikonerna i inställningsrutan är numera i färg igen
Det finns ju en resourcefil att ladda ner så du får tillbaka färgerna. Hittade länken genom MacWorld, sök på Uppdatera iTunes 10, eller något sådant.
Jag kan maila dej filen om du inte hittar den.
Det finns ju en resourcefil att ladda ner så du får tillbaka färgerna. Hittade länken genom MacWorld, sök på Uppdatera iTunes 10, eller något sådant.
Jag kan maila dej filen om du inte hittar den.
Tack!
Jag vet, gjorde det på första nya versionen men tckte det inye blev bra, för det var nått som inte stämde, men kokker inte ihåg vad nu...
Tycker nog allt att man borde kunnat få välja själv i inst. Har ju vant mig med de nya men still... gillade färgen bättre, om du förstår ved jag menar
Nej, Remoteappen styr bara iTunes på datorn, inget annat. Det nya med 4.3 är ju att du kan spela upp musiken du har i ditt iTunesbibliotek direkt i din iPhone/iPod Touch/iPad.
Nope, man styr sin dator eller whatever med remote appen, detta nya är att man skall kunna spela upp saker på iPrylen istället, tex om ett album ligger i ditt iTunes bibliotek på datorn så kan du streama den till din iPryl utan att du först måste synka den.
Någon som fått Home Sharing att fungera? Ser inte mitt iTunes (10.2) bibliotek fån min iMac i min iPhone 4 iOS 4.3 GM. Har slagit på "Share my lib" och loggat in med mit Apple ID på både miniMac och min IPhone. Antar man ska använda iPod Player i sin iPhone?
Någon som fått Home Sharing att fungera? Ser inte mitt iTunes (10.2) bibliotek fån min iMac i min iPhone 4 iOS 4.3 GM. Har slagit på "Share my lib" och loggat in med mit Apple ID på både miniMac och min IPhone. Antar man ska använda iPod Player i sin iPhone?