Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

jailbreak iPad G1 4.3

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-11 17:51

Hej,
hittade ett tethered JB

Två frågor:
1) ngt jag ska tänka på innan upplåsningen?
2) kan jag göra om till untethered när det kommer "ut"?

//Peter

• Medlem
  • International user
  • 2011-03-11 18:18

Förlåt för att jag inte kan svara på din fråga men måste ställa motfråga. Vilket jailbreak? Var hittade du det? Var det klyddigt?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-11 20:03
Ursprungligen av Cokey:

Förlåt för att jag inte kan svara på din fråga men måste ställa motfråga. Vilkjailbreak? Var hittade du det? Var det klyddigt?

hittade via www.ipodforum.com
http://www.redmondpie.com/jailbreak-ipad-4.3-...
Vad menar du med "klyftig"?

• Medlem
  • Skövde
  • 2011-03-11 21:00

Den guiden fungerar inte, testat själv, och gör inte det då jag hade tur att apple inte slutade signera 4.2.1 för jag tror inte dom gör det längre. Jag hört att man behöver spara sina SHSH för att jailbreaka untethered med iOS 4.3, så riskera inget.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-11 22:32
Ursprungligen av fedi-93:

Den guiden fungerar inte, testat själv, och gör inte det då jag hade tur att apple inte slutade signera 4.2.1 för jag tror inte dom gör det längre. Jag hört att man behöver spara sina SHSH för att jailbreaka untethered med iOS 4.3, så riskera inget.

synd att det inte fungerar... Då får jag vackert vänta på untethered JB

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-12 14:02
Ursprungligen av fedi-93:

@fedi: vad var det som inte fungerade?

• Medlem
  • Skövde
  • 2011-03-12 22:49

När jag försöker återställa med custom .ipsw jag byggt i PwnageTool får jag felkoder hela tiden, försökte allt möjligt, gick inte.

• Medlem
  • International user
  • 2011-03-11 20:10

Sorry, skåning vet du. Klyddigt = jobbigt, svårt, irriterande.

Tack så mycket.

1
Bevaka tråden