Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jailbreak! Alla borde göra det

Tråden skapades och har fått 156 svar. Det senaste inlägget skrevs .

MiTube och Camera+ hann jag med att skaffa - synd bara att jag inte hann med "modemFicklampan".

Långt inlägg;)

Personligen så känner jag numera att det är mest jobbigt att JB:a, även om det är enkelt så blir det extra jobb vid varje uppdatering av OS:et och förr eller senare så tar orken slut (kanske inte för alla men för de flesta).

  • Medlem
  • 2011-03-12 15:58

The Phonehouse är väl inte ett av de mest seriösa återförsäljarna? Blir inte förvånad.

Ursprungligen av Dalle:

The Phonehouse är väl inte ett av de mest seriösa återförsäljarna? Blir inte förvånad.

Instämmer, The Phonehouse har jag bannlyst efter två "incidenter". Jag var inne i en butik där de helt utan skam i kroppen (vad jag kunde se) råljög en kund rätt upp i ansiktet. Sedan var jag med en kollega som skulle teckna abonnemang samt köpa telefon, de ljög dels om abonnemangen och dels om telefonerna. Beklämmande att höra men intressant att se hur utstuderade bedragare kan vara. De gör helt klart vad som helst för att lura kunderna att skriva på.

Ursprungligen av Dalle:

The Phonehouse är väl inte ett av de mest seriösa återförsäljarna? Blir inte förvånad.

Phonehouse i LiDköping är professionella, vet inte om ni diskuterar generellt sett eller bara sthlm/gbg?? Har bra kontakt med ägaren av PH i Lkpg och har aldrig upplevt något annat är professionellt uppförande?

Tjena!

Finns det appar i cydia som gör att man kan köra facetime utan wlan?

// Wilhelmsson

Ursprungligen av wilhelmsson:

Tjena!

Finns det appar i cydia som gör att man kan köra facetime utan wlan?

// Wilhelmsson

Japp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-13 19:10
Ursprungligen av wilhelmsson:

Tjena!

Finns det appar i cydia som gör att man kan köra facetime utan wlan?

// Wilhelmsson

Kan verkligen rekommendera FaceBreak

Bevaka tråden