Den är väl helt okey sett ur ett rent pc-perspektiv. Men att den är dyrare än MACBOOK AIR gör den ju knappast lättsåld eller någon större volym vara trots lite kraftigare hårdvara.
Så mycket design, känsla, kompatibilitet, funktionalitet, operativsystem samt priset som är avgörande kriterier vid ett datorköp i dagens läge, framförallt i detta produkt segment.
Så även den mest inbitne pc-användaren kan vända samsungen ryggen, till förmån för att stilla sin nyfikenhet genom ett MBA inköp istället om en smidig bärbar dator efterfrågas och priset framförallt är billigare.
Mac är alltid så rätt i tiden, något som pc tillverkare har svårt att leva upp till många gånger.
Klart att hårdvara är mums mums men inte allting så känner jag och många med mig, men förhoppningsvis får vi lite mer krut i maskineriet på nästa generation MBA dvs.. icore 3- icore 5 processorer.
Lustigt att jag säger detta att man är beredd att blunda för lite sämre hårdvara under skalet för att köpa sin mac, men lustigt nog en sanning för många. Detta talar helt emot sunt förnuft att köpa mesta möjliga för pengarna i nuet..
hehehehehe "Äpplet är nog här för att stanna, samtidigt kan vi konstatera att äpplet inte faller långt från trädet" hehehehehehe........