Jag skulle vilja föreslå en liten ändring
Det gäller den flashannons som ligger under "nyheter / forum / shop"-knapparna (just nu verkar det vara viasat guld-annonsen). Det verkar som att sidan laddar in annonsen när allt annat är färdigladdat, gissningsvis på någon slags onload-handler i HTML.
Det medför att om jag t ex klickar på Bevakningar eller Nya inlägg så ser jag direkt listan med forumtrådar. Jag hinner se om något verkar intressant, och för musen för att klicka på t ex den översta tråden. Precis när jag klickar (2-3 sekunder efter att sidan laddat klart) dyker flashannonsen upp och förskjuter innehållet på sidan några hundra pixlar nedåt. Det innebär att den forumtråd jag försökte klicka på flyttas ner just när jag klickar och jag klickar på annonsen istället. Visserligen är det väl bra om ni får reklamintänkter, men det är samtidigt mycket frustrerande
Kan man inte i den div-tagg (eller hur ni nu löst det) som innehåller annonsen sätta en height på elementet redan innan innehållet laddas in? Dvs att utrymmet för annonsen inte expanderar när den laddat klart och flyttar alla länkar på sidan.
Det är ett väldigt litet "problem", men nu har jag lyckats att ofrivilligt klicka på annonser säkert 10-20 ggr senaste dagarna, så jag tänkte iaf påpeka det.