Hej. Jag stängde av säkerhetskopieringen då jag höll på med ett filmprojekt och inte ville att allt filmat material jag lade in på datorn skulle hamna i time machine.
När jag nu efter två veckor slog på time mashine igen och skall säkerhetskopiera så kommer varningstexten "Time Machine-fel" upp och sedan meddelandet "Kan inte slutföra säkerhetskopieringen. Ett fel inträffade när filer kopierades till säkerhetskopian".
Eftersom jag visste att min back up har dubblerats på min time capsule så tog jag tillfället iakt att starta om på en ny kula med mitt time machine och raderade hela back up:en för att göra en ny.
Men efter att ha säkerhetskopierat 27 gb av 94 gb så stoppas säkerhetskopieringen och samma jävla skylt som tidigare, om "Time Machine-fel" kommer upp.
Blir grymt frustrerad på detta. Enda sedan jag skaffade min time capsule så har den från och till strulat med säkerhetskopieringen och detta tar fan priset. Kommer ingen vart.
Finns det någon där ute som kan lösa mitt problem så blir jag grymt imponerad. Har kollat runt i trådarna här och den informationen som finns där har hittills inte hjälp.
Tack på förhand!