Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
har jailbreakat min APT2G med Greenpois0n RC6 och den funkar rätt bra. Har tom fått tv4 play att fungera med både ljud&bild.
Dock får jag en svart ruta när jag startar svt play-plugin med Plex-loggan till höger. Samma sak med Tv4 Anytime.
Du vet väl om att SVT Play fungerar på webben på iPad? Alla videos är HTML5, gå bara in och klicka fram ett program och tryck play, zooma upp till fullskarm och njut.. Fungerar perfekt
Du vet väl om att SVT Play fungerar på webben på iPad? Alla videos är HTML5, gå bara in och klicka fram ett program och tryck play, zooma upp till fullskarm och njut.. Fungerar perfekt
Tycker att det fungerar riktigt bra så här ett par dagar efter släppet (speciellt bildkvalitén är riktigt bra), MEN jag har ännu inte kunnat se ett helt program utan att själva streamen utan förvarning och utan anledning stänger av sig. SVT-appen går tillbaka till startsidan, och man får leta upp avsnittet, börja spela upp det, och skicka till AppleTV. En, två ggr per halvtimme.