Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WIFI utgråad på iPhone 4

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Österåker
  • 2011-03-28 20:05

Har en ny iPhone 4 (några veckor gammal). Har kopplat upp den mot min bil via Bluetooth and till mitt och andras nätverk genom WIFI.

Idag märkte jag att min handsfree i bilen inte hittade telefonen och när jag försökte slå på Bluetooth så bara snurrade ikonen men hittade aldrig något.

När jag kom hem så såg jag också att Wifi var utgråad, det går inte att aktivera den. Hittade massor av trådar om det men ingen hade någon bra lösning (det ständigt återkommande var att stoppa den i frysen ...). Ringde 3 (från vilka jag köpt den) och de sa att jag ska lämna in den. Min erfarenhet från 3 support är dock inte den bästa ...

Är det något annan som råkat ut för det här?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-03-29 09:50

Provat det vanliga, starta om telefonen, Återställa den?

I mitt fall var det ny telefon som gällde.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-29 17:00

verkar som utbyte av telefonen som gäller

  • Medlem
  • Österåker
  • 2011-04-02 16:50

Ja, det blev tyvärr att lämna in telefonen. Tyvärr kunde de i butiken inte byta ut den så nu väntar jag på att få tillbaka den från Tre's service partner.

Ursprungligen av hayabusa:

Ja, det blev tyvärr att lämna in telefonen. Tyvärr kunde de i butiken inte byta ut den så nu väntar jag på att få tillbaka den från Tre's service partner.

Servicepartner = Anovo = Det mest jobbiga servicebolaget på den här planeten.

1
Bevaka tråden